Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

FAQ - Gyakran feltett kérdések

FAQ - Gyakran feltett kérdések

Termék kiválasztása

A képen látható termék megfelel a valóságnak?
A weboldalunkon található összes termékfotó közvetlenül a gyártóktól származik, így biztosan megegyezik a valósággal. Ne feledd azonban, hogy a képernyőn megjelenő fotónak más árnyalata lehet, és a fotón a felhasznált anyag textúrája másképp nézhet ki. A szállított áru csomagolása is eltérő lehet.
Milyen jótállás jár a termékemre?
Alapesetben 2 év jótállást kínálunk. Ha a Muziker Smile tagja leszel, egy évet kapsz a törvény által megszabott két év mellé - azaz a jótállás 3 évre növekszik. A garancia azonban további 1-3 évvel meghosszabbítható, közvetlenül a bevásárlókosárban, a vásárlás során. Ez a kiterjesztett garancia nem vonatkozik a fogyóeszközökre, romlandó árukra, kicsomagolt, kifutott vagy sérült árukra, illetve olyan hibákra, amelyeket a normál garancia keretében sem ismernénk el. További információ elérhető a Kiterjesztett garancia oldalunkon. Ne felejtsd el, hogy ha cégként vásárolsz, a szavatosság időtartama egy év.
Mit jelent a "kicsomagolt áru" kifejezés?
A "kicsomagolt" kifejezést olyan termékekre használjuk, amelyeknek nincs meg az eredeti csomagolásuk, amelyek kiállított darabok voltak vagy a vásárlók visszaküldtek, amelyeken a normál használatból eredő kopás és elhasználódás jelei lehetnek, de lehetnek vadonatúj termékek is. Ez minden darab esetében egyedi, de mindig kedvezményes árral rendelkeznek. Több információt találsz az oldalunkon a Kicsomagolt termékeknél.
Hogyan tudhatom meg, hogy egy termék elérhető-e? Azonnali szállításra kész a készleten található termék?
Az oldalon minden termék elérhetősége megjelenik, és ezeket a lehetőségeket találhatod meg:
Készleten - a termék raktáron van, és azonnal el tudjuk küldeni.
Úton van - a termék jelenleg nincs raktáron, de már megrendeltük a beszállítótól, és várjuk a raktárba történő beérkezését.
Készleten a boltban - a termék valamelyik boltunkban található. Bárhová el tudjuk szállítani, de a szállítási idő néhány nappal meghosszabbodik.
A beszállítónál - jelenleg nincs raktáron a termék, de ha érdeklődsz iránta, azonnal megrendelhetjük közvetlenül a gyártótól vagy a beszállítótól.
Nincs készleten - a termék jelenleg nincs raktáron, de megrendeléskor ellenőrizzük a beszállítónál az elérhetőségét.
Hosszú távon nem elérhető - jelenleg nem áll módunkban beszerezni ezt a terméket.
Mi az a digitális termék, hogyan tudom megvásárolni és letölteni?
A digitális termék szoftver, hangtár vagy ajándékkártya. Weboldalunkon keresztül online vásárolhat digitális termékeket. Digitális termék megvásárlása után e-mailben kap egy letöltési linket. A hivatkozásra kattintva letölti a terméket a számítógépére, vagy átirányítja Önt a gyártó webhelyére, ahol aktiválhatja és letöltheti a szoftvert.
Hogyan tudom aktiválni a szoftvert?
A digitális termékként vásárolt szoftvert aktiválni kell a gyártó webhelyén keresztül. Ennek módjáról a szoftveraktiválási e-mailben talál útmutatást. Általában létre kell hozni egy fiókot a gyártó webhelyén, és aktiválni kell a szoftvert a fiókjában az e-mailben található digitális licenc segítségével.
Az oldalon felsorolt termékek vadonatújak?
Az oldalunkon található termékek többsége vadonatúj termék, eredeti csomagolásban, beszállítóinktól. Csomagolatlan vagy például sérült/hiányos termék (ún. B-készlet) esetén ez az információ a termékleírásban jól láthatóan szerepel. Az ilyen termékek ára általában kedvezményes.  
Kihez fordulhatok, ha kedvezményt szeretnék?
Az összes aktuális termékár, beleértve a kedvezményeket is, elérhető a weboldalunkon. Ha egy termék nagyobb darabszámú megrendelése esetén kedvezményt szeretne kapni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és mi megnézzük, hogy lehetséges-e és mekkora kedvezmény. Ezen kívül a legalacsonyabb árgaranciánkat kínáljuk, amelynek feltételei itt találhatók: https://www.muziker.hu/best-price 

Rendelés

Hogyan válthatok be egy utalványt vagy kedvezményes kódot?
A kedvezményes kódot a bevásárlókosár első lépésénél, lent, a Kedvezményeim szakaszban válthatod be.
Rendelhetek árut ÁFA-mentesen?
Igen, de csak akkor, ha HÉA-fizető vagy, azaz vállalat. Csak meg kell adnod a teljes számlázási adataidat (céges vásárlás esetén), és be kell jelölnöd, hogy HÉA-nyilvántartásba vagy véve.
Telefonon is rendelhetek terméket?
Sajnáljuk, ezt a lehetőséget nem biztosítjuk. Minden termék online rendelhető meg. Ha még nincs tapasztalatod ezzel kapcsolatban, itt találhatsz további információkat.
Hogyan történik a megrendelésem feldolgozása?
Amint regisztráljuk a megrendelésedet a rendszerben, küldünk egy automatikus e-mailt, amelyben értesítünk, hogy a megrendelésed beérkezett és nyilvántartásba vettük. Ezután feldolgozzuk a megrendelésedet, és kapsz egy másik e-mailt, hogy a megrendelésed "MEGERŐSÍTÉSRE" került, és hogy éppen most kötöttünk meg az adásvételi szerződést. Ha a megrendelésed státusza "KÉSŐBBI KISZÁLLÍTÁS", az azt jelenti, hogy a megrendelt termék jelenleg nem áll rendelkezésünkre, és várunk a beérkezésére. Ebben az esetben kapsz tőlünk egy e-mailt a termék feladásának várható időpontjáról. Amikor a megrendelés készen áll a raktárunkban, az állapota "KÉSZ" állapotra változik, és amikor a futár átveszi tőlünk, az állapota "KISZÁLLÍTVA" állapotra változik. A megrendelésed aktuális státuszát közvetlenül a weboldalon bejelentkezve tudhatod meg. Kattints a "Fiókom" gombra, ahol megtalálod az összes megrendelésedet.
Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet?
Ezt a lehetőséget közvetlenül a Megrendeléseim menüpont alatt találhatod.
Ha lemondom a rendelésemet, mikor kapom vissza a pénzemet?
Ha módosítod vagy törlöd a megrendelésedet, a pénzt ugyanoda küldjük a vissza, ahonnan a fizetés érkezett hozzánk. Expressz fizetések (PayPal, bankkártya, Apple Pay stb.) esetén a pénz 3 munkanapon belül megérkezik a számládra. A banki átutalások általában 4-5 munkanapot vesznek igénybe. A pénzed azonban azonnal elindul tőlünk.
Hogyan írhatok értékelést?
A megvásárolt termékkel kapcsolatos tapasztalataidat és értékelésedet közvetlenül az adott termék oldalán, a "Vélemények" részben írhatod meg. Ezeket közvetlenül a termék fotója alatt találod.
Kihez fordulhatok, ha érdekel a nagykereskedelmi együttműködés?
Ha szeretnél viszonteladóként vásárolni tőlünk, kérünk, lépj kapcsolatba a nagykereskedelmi részlegünkkel e-mailen keresztül: [email protected].
Milyen országokba rendelhetek?
Jelenleg 31 országba szállítunk, kérjük, tekintse meg a weboldalunk alján található országlistát. Megrendelést kell létrehoznia annak az országnak a domainjén, ahová az árut küldeni szeretné (kivételek a saját domain nélküli országok, ezek a www.muziker.com alá tartoznak). 

Fizetés

Hol tudom beváltani a kedvezményes kódomat?
A kedvezményes kódot a bevásárlókosár első lépésénél, a Kedvezményeim résznél tudod beváltani. 



Milyen fizetési módokat használhatok a vásárláshoz?
Különböző fizetési módokat fogadunk el. A teljes lista megtalálható a weboldalunkon a Fizetési feltételekre kattintva.
Hogyan férhetek hozzá az megrendelésről szóló számlámhoz?
A digitális számlát pdf formátumban küldjük el e-mailben, és bármikor letöltheted, ha bejelentkezel a weboldalunkra a "Fiókom" menüponton keresztül. Már nem mellékelünk papírváltozatot a csomagjainkhoz, mert környezetbaráttá szeretnénk válni.

Kiszállítás

Miért változott a várható kiszállítási határidő?
A rendelés elkészítése során előfordulhat, hogy az áruk feladása késik, de mindig küldünk egy e-mailt, hogy tájékoztassunk, mikorra várható az áruk érkezése.
A késések leggyakoribb okai a következők:
Probléma a beszállítóval: a gyártó késve szállítja ki hozzánk az árut.
Probléma a raktárban: kollégáink a raktárban nem tudnak minden megrendelést elküldeni, de pontosan a megrendelések sorrendje szerint haladunk, és hamarosan a Tiéd is sorra kerül.
Probléma a weboldalon: a megrendelt termék időközben elfogyott, és ez a mi hibánk - elnézést kérünk érte. Ebben az esetben mindenképpen felvesszük Veled személyesen a kapcsolatot, és megpróbáljuk megtalálni a legjobb megoldást.
Mennyibe kerül a szállítás és mennyi időbe telik a kiszállítás?
A szállítási időre és a szállítási költségekre vonatkozó összes információt itt találhatod meg: Kiszallitasi feltetelek.
Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat, ha már úton van hozzám?
Amint feladjuk a megrendelésedet, kapsz tőlünk egy visszaigazoló e-mailt, amelyben egy linket is találsz, melynek segítségével nyomon követheted a küldeményt. Ezt az információt közvetlenül a weboldalunkon keresztül is megtekintheted. Mindössze a számla- vagy a megrendelés azonosítószámára és a Muziker fiókodba való bejelentkezési e-mail címedre van szükséged. Ebben az esetben itt is nyomon követheted csomagodat: Megrendelés keresése.
Megoldható a szállítólevél kiállítása is?
Mi ezt nem tesszük, mert a szállítólevelek már a múlt dolgai közé tartoznak. Minden, amire szükséged van, már megtalálható a számládon. Nem csak mi gondoljuk így, hanem a törvény is ezt írja elő.
A rendelésemet már elküldték, de a nyomon követési link nem működik.
A csomag nyomon követésére szolgáló tracking számot akkor generáljuk, amikor a megrendelés becsomagolásra kerül és készen áll a kiszállításra. Ekkor a szállítmányozó cég megkapja a küldeményre vonatkozó adatokat. De csak akkor tudod nyomon követni a csomag mozgását, amikor a futár fizikailag átveszi tőlünk a csomagot, és bepakolja az autóba. Egyes futárcégek nem generálnak nemzetközi vonalakat, így csak akkor tudod nyomon követni a csomagot, ha az megérkezik az országodban lévő helyi depóba. Néha előfordul, hogy a nyomon követési linket a fuvarozó nem naponta frissíti, hanem csak 1-2 napon belül.
A túlméretes csomagomat közvetlenül az otthonomba szállítják?
Csomagodat az első zárható ajtó vagy kapu mögé kézbesítik. Jelenleg nem kínálunk közvetlenül a lakásba vagy házba történő kiszállítási szolgáltatást.

Reklamációk és termékvisszaküldés

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a Reklamációs ügyosztállyal?
Reklamációs osztályunkkal a +3614454739 -as telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen léphetsz kapcsolatba. Minden nap az Ön rendelkezésére állunk. Időben 9:00 - 16:30.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Kattints erre a linkre, válaszd ki, hogy milyen típusú reklamációt szeretnél benyújtani, és indítsd el a reklamációs folyamatot azonnal.
Mennyi időbe telik a reklamáció feldolgozása?
A reklamációkat a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül feldolgozzuk, cégek esetében 60 napon belül
Milyen szabályok vonatkoznak a reklamáció bejelentésére?
Az általános szerződési feltételeket az ÁSzF szekcióban találja. A pontos reklamációs útmutatót ITT olvashatod el, amennyiben fogyasztóként/természetes személyként vásárolsz. Amennyiben jogi személyként vásárolsz, ERRE a linkre kattints.
Mi az áru visszaküldésének határideje?
Indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted az árut attól a pillanattól számított 14 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átveszi az árut. Ez a jog kizárólag internetes áruházunk vásárlóit illeti meg, és nem vonatkozik a hagyományos üzleteinkben történő vásárlásokra. Ezen 14 napos időszak letelte után csak a Muziker Smile hűségprogram tagként megrendelő vásárlók-fogyasztók jogosultak elállni a szerződéstől. A Muziker Smile tagság előnyei közé tartozik, hogy a szerződéstől a törvényben meghatározott határidőn túl is elállhatsz, legkésőbb attól a naptól számított 30 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átvette az árut. Amennyiben élsz a jogoddal és ezen meghosszabbított határidőn belül, azaz az áru kézbesítésétől számított 15. és 30. nap között, küldesz vissza árut, a kifizetett vételárat utalvány formájában térítjük vissza, amely az e-shopunkban történő következő vásárlásához használható. Egy másik lehetőség az áru visszaküldésére (a szerződéstől való elállásra) a törvényben meghatározott 14 napos határidő lejártát követően is a Meghosszabbított termékvisszaküldés határidő kiegészítő szolgáltatásunk megvásárlása. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően természetes személy 60 napon belül, jogi személy 30 napon belül bármikor visszaküldheti az árut. A szolgáltatás csak bizonyos termékekre vonatkozik, és csak bizonyos árukkal együtt vásárolható meg. Az áru visszaküldését követően a kifizetett vételárat pénzes fizetés formájában térítjük vissza. További információkat a Elállás a szerződéstől nevezetű részben találsz. Mi a határidő az áru visszaküldésére? Indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted az árut attól a pillanattól számított 14 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átveszi az árut. Ez a jog kizárólag internetes áruházunk vásárlóit illeti meg, és nem vonatkozik a hagyományos üzleteinkben történő vásárlásokra. Ezen 14 napos időszak letelte után csak a Muziker klub hűségprogram tagként megrendelő vásárlók-fogyasztók jogosultak elállni a szerződéstől. A Muziker klub tagság előnyei közé tartozik, hogy a szerződéstől a törvényben meghatározott határidőn túl is elállhatsz, legkésőbb attól a naptól számított 30 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átvette az árut. Amennyiben élsz a jogoddal és ezen meghosszabbított határidőn belül, azaz az áru kézbesítésétől számított 15. és 30. nap között, küldesz vissza árut, a kifizetett vételárat utalvány formájában térítjük vissza, amely az e-shopunkban történő következő vásárlásához használható. Egy másik lehetőség az áru visszaküldésére (a szerződéstől való elállásra) a törvényben meghatározott 14 napos határidő lejártát követően is a Meghosszabbított termékvisszaküldés határidő kiegészítő szolgáltatásunk megvásárlása. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően természetes személy 60 napon belül, jogi személy 30 napon belül bármikor visszaküldheti az árut. A szolgáltatás csak bizonyos termékekre vonatkozik, és csak bizonyos árukkal együtt vásárolható meg. Az áru visszaküldését követően a kifizetett vételárat pénzes fizetés formájában térítjük vissza. További információkat a Elállás a szerződéstől nevezetű részben találsz. További információkat a Elállás a szerződéstől nevezetű részben találsz.
Elállhatok a szerződéstől, ha vállalatként vásárolok?
Igen, még a cég is visszaküldheti az árut 14 napon belül.
Ki felel a visszaküldött áruk szállítási költségéért?
Az áru visszaküldése a raktárunkba teljes mértékben a Te felelősséged. Ez vonatkozik az ezzel járó költségekre is.
Rendelhetünk mi futárt az áru visszaszállítására?
Igen. Az összeg megtérítését követően intézzük a csomagfelvételt a kijelölt napra. Alternatív megoldásként elviheted a csomagot bármelyik Packeta pontra (Z-BOX nem lehet). Ezek közül a szolgáltatások közül válaszhatsz, amikor benyújtod az elállási kérelmet.
Hová küldhetem a visszaküldeni kívánt árut?
Mielőtt visszaküldenéd az árut, csomagold be megfelelően, és írd rá az elállási vagy reklamációs számot a csomag külső szállítási csomagolására vagy a címünket tartalmazó címkére. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan azonosítani tudjuk a csomagot, amikor az megérkezik hozzánk. A visszaküldött csomagot a következő címre kell küldeni:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovakia.
De légy óvatos! Nem vállalunk felelősséget azért, hogy milyen állapotban kapjuk meg a csomagot a fuvarozótól. Ezért a szállítás előtt szedd szét az árut arra az állapotra, ahogyan az tőlünk érkezett, és magát a dobozt töltsd ki olyan anyaggal, amely megvédi az árut a szállítás során keletkező potenciális sérülésektől. Ha mégis történik valami a csomaggal a hozzánk vezető úton, akkor a lehető leghamarabb lépj kapcsolatba a fuvarozóval, aki átvette a csomagot, hogy kártérítést követelj a létrejött kárért.
Bármilyen típusú árut visszaküldhetek?
Nem. A törvény pontosan meghatározza, hogy mely áru-kategóriák nem küldhetők vissza. Például lemezek, szoftverek, digitális termékek, fülhallgatók, rézfúvós hangszer nádak és így tovább. Feltételeinkben felsoroljuk ezeket a kategóriákat altalanos-szerzodesi-feltetelek.
Szeretném kicserélni a terméket (pl. nem megfelelő méret miatt). Hogyan járjak el?
Nem engedélyezzük az áruk közvetlen cseréjét más árukra. A terméket azonban az elállási eljárás keretében visszaküldheted. Kérjük, töltsd ki online űrlapunkat, és kövesd az utasításokat, amelyeket ezután e-mailben küldünk el számodra. Ha más termék iránt érdeklődsz, akkor egy klasszikus megrendelést kell létrehoznod.
Mikor kapom vissza a visszaküldött árukért adott pénzemet?
A visszaküldött árukért a pénzt vagy az összegnek megfelelő pénzutalványt 14 nappal azután kapod meg, hogy megkaptuk a csomagot és megvizsgáltuk a visszaküldött árut. A visszaküldött áru fizikai ellenőrzése után kapsz egy e-mailt, amely megerősíti, hogy a csomagot megkaptuk és ellenőriztük. A raktárba való beérkezéstől számítva 14 nap áll rendelkezésünkre, hogy feldolgozzuk a visszaküldött árut. A pénzt ugyanazon a módon kapod vissza, ahogyan a fizetés beérkezett hozzánk. Az expressz fizetések (Paypal, bankkártya, Apple Pay stb.) esetén a pénz 3 munkanapon belül megérkezik a számládra. A banki átutalás általában 4-5 munkanapot vesz igénybe.

Személyes fiók

Milyen előnyökkel jár a Muziker Smile? A regisztrációnak van valamilyen díja?
A Muziker Smile tagsághoz csak regisztráció szükséges, és ez ingyenes. A Muziker Smile összes előnyét itt soroljuk fel.
Miért nem kapok e-maileket?
Ha helyesen adtad meg e-mail címedet a Muziker-fiókodban, de nem kapsz tőlünk üzeneteket, kérjük, először ellenőrizd a SPAM és JUNK (LEVÉLSZEMÉT) mappákat a postaládádban. Ha ezek a tanácsok sem segítenek, ne habozz kapcsolatba lépni velünk, és együtt megoldjuk a problémát.
Hogyan változtathatom meg a jelszavam?
Jelszavadat és aktuális e-mail címedet bármikor megváltoztathatod a személyes profilodban. Ha nem emlékszel a Muziker bejelentkezési jelszavadra, a bejelentkezés előtt visszaállíthatod azt. Ebben az esetben kattints az "Elfelejtett jelszó" gombra. Add meg a fiókodba történő bejelentkezéshez használt e-mail címed, és kapsz tőlünk egy linket a régi jelszó visszaállításához és egy új jelszó létrehozásához.
Hogyan tudom törölni a fiókomat?
A fiókodat közvetlenül a személyes profilodban törölheted.