Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Kiterjesztett garancia

Senki sem tudja garantálni, hogy valami nem fog elromlani. De hosszabb garanciális időszakot vásárolhatsz, amely alatt megjavítjuk vagy kicseréljük a hibás terméket.

Védd meg azt, ami kedves számodra

A "Kiterjesztett garancia" extra szolgáltatással extra időt kapsz, mely során a termékedre további garanciát vállalunk. A standard 24 hónaphoz egy plusz egy évet adhatsz hozzá, amely alatt garantáljuk, hogy termék teljes mértékben és hibátlanul fog szolgálni továbbra is.

A nyugalmad megőrzése érdekében

Gondoskodunk arról, hogy az örömödet ne árnyékolják be az aggodalom felhői. Hosszabbítsd meg a garanciát 1 vagy 3 évvel, és élvezd a megvásárolt termékek nyújtotta lehetőségeket még hosszabb ideig - gondtalanul.

További információkat és a kiterjesztett garancia szolgáltatás részleteit megtalálod a szerződési feltételekben, vagy felveheted a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

1. példa

  • Vásárolsz egy gitárt 290 000 Ft értékben.
  • Megvásárolod mellé a "Kiterjesztett garancia" szolgáltatást.
  • A gitár meghibásodik a garanciális időszak letelte után.
  • A gitárt a Muziker megjavítja, a javítás 182 700 Ft (a gitár árának 63%-a).
  • Mivel megvásároltad a kiterjesztett garancia szolgáltatást, egyetlen forintot sem kell fizetned.

2. példa

  • Vásárolsz egy golfütőt 95 000 Ft értékben.
  • Megvásárolod mellé a "Kiterjesztett garancia" szolgáltatást.
  • Az ütő a garanciális időszak után eltörik.
  • Mivel megvásároltad a kiterjesztett garancia szolgáltatást, jogosult vagy egy 58 900 Ft-os kompenzációra (62% a termék eredeti árából).

3. példa

  • Vásárolsz egy rollert 385 000 Ft értékben.
  • Megvásárolod mellé a "Kiterjesztett garancia" szolgáltatást.
  • A roller a garanciális időszak lejárta után meghibásodik.
  • Mivel megvásároltad a kiterjesztett garancia szolgáltatást, kompenzáljuk a roller javítását 227 150 Ft értékben (a roller árának 59%-a).

Hogyan?

Gyakran feltett kérdések


Mire vonatkozik a kiterjesztett garancia?
Ugyanolyan hibákra és sérülésekre, mint a standard garancia esetében.

Mire nem vonatkozik a kiterjesztett garancia?
Fogyóeszközökre, romlandó termékekre, kicsomagolt, használt vagy sérült termékekre, vagy olyan meghibásodásokra, amelyeket nem ismernénk el a standard garanciaidő alatt sem – tehát nem rendeltetésszerű használatból, kezelésből eredő sérülésekre, villámcsapás, számítógépes vírus, nem megfelelő kezelés által okozott hibákra, a termék eredeti részeinek módosításával keletkező hibákra stb.). A kiterjesztett garancia aktiválásának lehetősége nem vonatkozik a kínálatunkban szereplő, összes termékre.

Mire vagy jogosult a kiterjesztett garancia során benyújtott reklamáció esetén?
A termék ingyenes javításának biztosítására. Ha a termék olyan hibával rendelkezik, amely nem eltávolítható és a javítást nem teszi lehetővé, lehetővé tesszük a termék visszaküldését és vásárlási utalvány formájában visszatérítjük a termék fennmaradó értékét, melyet további vásárlásra használhatsz fel webáruházunkban. A fennmaradó értéket úgy számítjuk ki, hogy a termék vételárából minden megkezdett hónapért, amely során a terméket használták, 1 %-ot leszámítunk. A reklamáció rendezéséhez szükséges határidő igényesebb diagnosztika vagy javíttatás esetén 30 napnál is hosszabb lehet.

A kiterjesztett garanciát jogi személy (vállalat, szervezet) is aktiválhatja?
Igen. Egy jogi személynek a törvény által csak rövidített, 12 hónapos garanciára van jogosultsága, amelyet 1 vagy 3 évvel hosszabbíthat meg, ezáltal 2 vagy akár 4 éves garanciát is szerezhet.

Szeretném visszaküldeni a terméket. Visszakapom az aktivált kiterjesztett garancia árát?
Ha a kiterjesztett garancia aktiválva van és Te úgy döntesz, hogy azzal együtt a terméket is visszaküldöd, a vásárlás teljes értékét visszatérítjük: a termék vételárát + a szállítási díjat + az aktivált kiterjesztett garancia vételárát.

A termék a törvény által megadott garanciaidő alatt kerül reklamációra. Mi történik ilyenkor a kiterjesztett garanciával?
Ha a törvény által megszabott garanciaidő alatt nyújtasz be reklamációt a termékre (tehát ha a kiterjesztett garancia még nem lépett hatályba) és a terméket megjavítjuk, a kiterjesztett garancia normál módon folytatódik tovább.

Ha a terméket újra cseréljük, a kiterjesztett garancia természetesen erre a termékre is vonatkozni fog.

Ha a reklamáció keretein belül elállsz a vásárlástól a garanciális feltételeink értelmében, még a törvény által kiszabott 24 hónapos garanciaidő alatt, a termék és az aktivált kiterjesztett garancia árát is visszatérítjük számodra.

Hogyan indíthatok reklamációs ügyintézést?
A reklamáció bejelentésének módja rendkívül egyszerű. Nincs szükségtelen papírmunka vagy telefonálgatás. Elég kitölteni néhány mezőt az oldalunkon. A gyors útmutatót itt találod.


MUZIKER SMILE

A Muziker Smile tagjainak még egy év garanciát adunk pluszban, ingyen.