Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát
Weboldalunk működésének biztosítása érdekében sütiket használunk. A hozzájárulás megadását követően ezeket a harmadik fél hirdetési platformjain a forgalom elemzésére és a hirdetések személyre szabására használjuk fel, mindig az adatvédelmi szabályzatunkkal összhangban.
Mielőtt kapcsolatba léphetsz velünk, keresd fel a Gyakran ismételt kérdések oldalt. Ott hasznos információkat találsz a rendelésekről, kézbesítésről, panasztételről, termékvisszaküldésről és egyéb fontos témákról. A kérésed így akár azonnal is megoldhatod – anélkül, hogy várnod kellene a kapcsolatba lépésre vagy a válaszra.
GYIK – Gyakran ismételt kérdésekHa kérdésed van, nyugodtan kérdezz. Mielőtt azonban kapcsolatba lépnél velünk, győződj meg róla, hogy megtalálod-e a GYIK-ben a választ.
Chat a honlapunkon, e-mail, telefon vagy Facebook – ezek azok a csatornák, amelyeken keresztül az ügyfélszolgálatunk okos és segítőkész embereinek csapatát találod, akik szívesen segítenek kiválasztani a megfelelő terméket Neked vagy barátodnak, és útba igazítanak, ha problémád van a megrendeléssel vagy a fizetéssel.
A szakembereinktől szakszerű válaszokat kaphatsz a termékekkel kapcsolatos kérdésekre. Várjuk a jelentkezésedet!
Munkaidő (kivéve ünnepnapokon): H-P: 9:00 - 19:00
(+421 232 179 733)
Rendkívül elégedett vagy a megrendelés feldolgozásával, vagy kaptál egy váratlan ajándékot a megrendeléseddel együtt? Esetleg történt valami, ami elégedetlenséget okozott?
Ügyfeleink elégedettsége az első számú prioritásunk, ezért kérjük, adj nekünk visszajelzést. A bókok boldoggá tesznek minket, az építő jellegű kritika pedig előrevisz minket!
A megrendelt terméknek funkcionális hibája van vagy elromlott? Rossz terméket küldtünk, hiányosan érkezett meg a csomag, vagy a csomag egyáltalán nem került kézbesítésre? Ebben az esetben azonnal jelentened kell ezt a reklamációs űrlapunkon keresztül. A reklamációs ügyosztályon dolgozó kollégáink mindent megtesznek, hogy a helyzetet a megelégedésedre oldják meg!
Munkaidő (kivéve ünnepnapokon): H-P 9:00 - 16:30
Nem tetszik a megvásárolt áru? A szerződéstől 14 napon belül elállhatsz. Ez az időszak attól a pillanattól kezdődik, amikor általad vagy az általad kijelölt személy segítségével az áru átvételre kerül. Az elállási jog csak a Muziker, a.s. webáruházában történő vásárlásokra vonatkozik, és nem vonatkozik az üzletláncunkban történő vásárlásokra. Ha a Muziker Klub tagja vagy, akkor meghosszabbított elállási időre vagy jogosult, azaz az áru átvételétől számított 30 napos időtartamra. Ha vállalatként vásárolsz, az áru átvételétől számított 14 napon belül szintén elállhatsz a szerződéstől.
Munkaidő (kivéve ünnepnapokon): H-P 9:00 - 16:30
Gitárok, dobok, dzsekik, evezők, LP lemezek és még sok más. Mindezeket a dolgokat fizikailag is kipróbálhatod és megvásárolhatod boltjainkban. Képzett munkatársaink biztosítják a nagyszerű tanácsokat és a megfelelő útbaigazítást, hogy 100%-ban elégedett lehess a vásárlással. Boltjaink egyben a webáruházból leadott rendeléseinek átvételi pontjaként is szolgálnak. Tehát ne habozz és látogass el hozzánk!
A Muzikernél több százezer terméket és több ezer különböző márkát kínálunk. De raktárunk elég nagy ahhoz, hogy további új termékeket is befogadjon, amelyek örömöt hoznak az embereknek. Ha önök aktív szabadidős termékek gyártója vagy forgalmazója, és a Muziker ügyfeleinek is szeretnék kínálni áruválasztékukat, írjanak nekünk ezen a címen.
Minden egyes dobozba, amelyet a raktárunkból küldünk ki, és minden egyes vásárláshoz, amely a boltjainkban történik szeretnénk jó érzést csomagolni. Marketinges csapatunk azért van itt, hogy az ügyfelek tudják, hogy a Muziker volt a helyes választás. Minden ügyfelünk egyedi, ezért igyekszünk olyan légkört teremteni, amelyben mindenki jól érzi magát. Képekkel, szövegekkel, videókkal és szellemességgel közöljük, amit el szeretnénk mondani. Olyan vásárlói közösséget hozunk létre, akik a Muzikert olyan márkának találják, amelyet szeretnek, és szívesen térnek vissza boltjainkba újra és újra.
Ahogy a megnevezésből is látszik, ez az ügyosztályunk az emberekkel és a vállalati kultúrával foglalkozik. Minden vállalat elsősorban emberekből áll, ezért tudjuk, hogy az elégedett és motivált emberek nem csak saját magukat, hanem az egész Muzikert is előre viszik. Azért vagyunk itt, hogy meghallgassuk őket, tanácsot adjunk nekik, vagy a helyes útra vezessük őket. Mi nem a legtöbb vállalatnál megszokott, hagyományos HR munkatársak vagyunk, akik a szükséges adminisztratív minimummal foglalkoznak, azaz főként a bérszámfejtéssel, a szerződésekkel vagy az emberek keresésével. Éppen ellenkezőleg, mi vagyunk az a részleg, amely minden kollégát végigkísér a Muzikernél töltött "életútján". Küldetésünk, hogy részt vegyünk egy olyan környezet közös megteremtésében, amelyben munkatársaink boldogok, és ahol lehetőségük van a személyes fejlődésre és a karrierépítésre - ezért a képzés, a jólét és a vezetés témája nagyon fontos számunkra. A munkánk része, hogy kiválasszuk leendő kollégáinkat, ezért ha érdeklődsz a nálunk végzett munka iránt, szívesen találkozunk Veled és segítünk Neked!