Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Reklamációk és vásárlástól való elállás

Reklamációk és vásárlástól való elállás

Nincs rendben valami a megrendelt áruval, vagy csak nem passzol? Ne aggódj! Tanácsot adunk azzal kapcsolatban, hogyan reklamálhatod meg az árut, vagy segítünk a problémamentes visszaküldésben.

Terméket vagy küldeményt szeretnék reklamálni

Csak megbízható márkák minőségi termékeit kínáljuk. Ha a megvásárolt termék mégsem működik megfelelően, vagy a szállítmány megsérült a szállítás során, gondoskodunk a gyors javításról, cseréről vagy a kifizetett összeg visszatérítéséről.

Termék reklamációja

Szeretnék elállni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket az indok feltüntetése nélkül

14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz az adásvételi szerződéstől, azaz visszaküldheted az üzletünkben vásárolt árut.

Termék visszaküldése
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a Reklamációs ügyosztállyal?
Reklamációs osztályunkkal a +3614454739 -as telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen léphetsz kapcsolatba. Minden nap az Ön rendelkezésére állunk. Időben 9:00 - 16:30.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Kattints erre a linkre, válaszd ki, hogy milyen típusú reklamációt szeretnél benyújtani, és indítsd el a reklamációs folyamatot azonnal.
Mennyi időbe telik a reklamáció feldolgozása?
A reklamációkat a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül feldolgozzuk, cégek esetében 60 napon belül
Milyen szabályok vonatkoznak a reklamáció bejelentésére?
Az általános szerződési feltételeket az ÁSzF szekcióban találja. A pontos reklamációs útmutatót ITT olvashatod el, amennyiben fogyasztóként/természetes személyként vásárolsz. Amennyiben jogi személyként vásárolsz, ERRE a linkre kattints.
Hogyan küldhetem vissza az árut?
Indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted az árut attól a pillanattól számított 14 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átveszi az árut. Ez a jog kizárólag internetes áruházunk vásárlóit illeti meg, és nem vonatkozik a hagyományos üzleteinkben történő vásárlásokra. Ezen 14 napos időszak letelte után csak a Muziker Smile hűségprogram tagként megrendelő vásárlók-fogyasztók jogosultak elállni a szerződéstől. A Muziker Smile tagság előnyei közé tartozik, hogy a szerződéstől a törvényben meghatározott határidőn túl is elállhatsz, legkésőbb attól a naptól számított 30 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átvette az árut. Amennyiben élsz a jogoddal és ezen meghosszabbított határidőn belül, azaz az áru kézbesítésétől számított 15. és 30. nap között, küldesz vissza árut, a kifizetett vételárat utalvány formájában térítjük vissza, amely az e-shopunkban történő következő vásárlásához használható. Egy másik lehetőség az áru visszaküldésére (a szerződéstől való elállásra) a törvényben meghatározott 14 napos határidő lejártát követően is a Meghosszabbított termékvisszaküldés határidő kiegészítő szolgáltatásunk megvásárlása. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően természetes személy 60 napon belül, jogi személy 30 napon belül bármikor visszaküldheti az árut. A szolgáltatás csak bizonyos termékekre vonatkozik, és csak bizonyos árukkal együtt vásárolható meg. Az áru visszaküldését követően a kifizetett vételárat pénzes fizetés formájában térítjük vissza. További információkat a Elállás a szerződéstől nevezetű részben találsz. Mi a határidő az áru visszaküldésére? Indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted az árut attól a pillanattól számított 14 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átveszi az árut. Ez a jog kizárólag internetes áruházunk vásárlóit illeti meg, és nem vonatkozik a hagyományos üzleteinkben történő vásárlásokra. Ezen 14 napos időszak letelte után csak a Muziker klub hűségprogram tagként megrendelő vásárlók-fogyasztók jogosultak elállni a szerződéstől. A Muziker klub tagság előnyei közé tartozik, hogy a szerződéstől a törvényben meghatározott határidőn túl is elállhatsz, legkésőbb attól a naptól számított 30 napon belül, amikor te vagy az általad megbízott személy átvette az árut. Amennyiben élsz a jogoddal és ezen meghosszabbított határidőn belül, azaz az áru kézbesítésétől számított 15. és 30. nap között, küldesz vissza árut, a kifizetett vételárat utalvány formájában térítjük vissza, amely az e-shopunkban történő következő vásárlásához használható. Egy másik lehetőség az áru visszaküldésére (a szerződéstől való elállásra) a törvényben meghatározott 14 napos határidő lejártát követően is a Meghosszabbított termékvisszaküldés határidő kiegészítő szolgáltatásunk megvásárlása. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően természetes személy 60 napon belül, jogi személy 30 napon belül bármikor visszaküldheti az árut. A szolgáltatás csak bizonyos termékekre vonatkozik, és csak bizonyos árukkal együtt vásárolható meg. Az áru visszaküldését követően a kifizetett vételárat pénzes fizetés formájában térítjük vissza. További információkat a Elállás a szerződéstől nevezetű részben találsz. További információkat a Elállás a szerződéstől nevezetű részben találsz.
Elállhatok a szerződéstől, ha vállalatként vásárolok?
Igen, még a cég is visszaküldheti az árut 14 napon belül.
Ki felel a visszaküldött áruk szállítási költségéért?
Az áru visszaküldése a raktárunkba teljes mértékben a Te felelősséged. Ez vonatkozik az ezzel járó költségekre is.
Rendelhetünk mink futárt az áru visszaszállítására?
Igen. Az összeg megtérítését követően intézzük a csomagfelvételt a kijelölt napra. Alternatív megoldásként elviheted a csomagot bármelyik Packeta pontra (Z-BOX nem lehet). Ezek közül a szolgáltatások közül válaszhatsz, amikor benyújtod az elállási kérelmet.
Hová küldhetem a visszaküldeni kívánt árut?
Mielőtt visszaküldenéd az árut, csomagold be megfelelően, és írd rá az elállási vagy reklamációs számot a csomag külső szállítási csomagolására vagy a címünket tartalmazó címkére. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan azonosítani tudjuk a csomagot, amikor az megérkezik hozzánk. A visszaküldött csomagot a következő címre kell küldeni:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovakia.
De légy óvatos! Nem vállalunk felelősséget azért, hogy milyen állapotban kapjuk meg a csomagot a fuvarozótól. Ezért a szállítás előtt szedd szét az árut arra az állapotra, ahogyan az tőlünk érkezett, és magát a dobozt töltsd ki olyan anyaggal, amely megvédi az árut a szállítás során keletkező potenciális sérülésektől. Ha mégis történik valami a csomaggal a hozzánk vezető úton, akkor a lehető leghamarabb lépj kapcsolatba a fuvarozóval, aki átvette a csomagot, hogy kártérítést követelj a létrejött kárért.
Szeretném kicserélni a terméket (pl. nem megfelelő méret miatt). Hogyan járjak el?
Nem engedélyezzük az áruk közvetlen cseréjét más árukra. A terméket azonban az elállási eljárás keretében visszaküldheted. Kérjük, töltsd ki online űrlapunkat, és kövesd az utasításokat, amelyeket ezután e-mailben küldünk el számodra. Ha más termék iránt érdeklődsz, akkor egy klasszikus megrendelést kell létrehoznod.
Bármilyen típusú árut visszaküldhetek?
Nem. A törvény pontosan meghatározza, hogy mely áru-kategóriák nem küldhetők vissza. Például lemezek, szoftverek, digitális termékek, fülhallgatók, rézfúvós hangszer nádak és így tovább. Feltételeinkben felsoroljuk ezeket a kategóriákat altalanos-szerzodesi-feltetelek.
Mikor kapom vissza a visszaküldött árukért adott pénzemet?
A visszaküldött árukért a pénzt vagy az összegnek megfelelő pénzutalványt 14 nappal azután kapod meg, hogy megkaptuk a csomagot és megvizsgáltuk a visszaküldött árut. A visszaküldött áru fizikai ellenőrzése után kapsz egy e-mailt, amely megerősíti, hogy a csomagot megkaptuk és ellenőriztük. A raktárba való beérkezéstől számítva 14 nap áll rendelkezésünkre, hogy feldolgozzuk a visszaküldött árut. A pénzt ugyanazon a módon kapod vissza, ahogyan a fizetés beérkezett hozzánk. Az expressz fizetések (Paypal, bankkártya, Apple Pay stb.) esetén a pénz 3 munkanapon belül megérkezik a számládra. A banki átutalás általában 4-5 munkanapot vesz igénybe.