Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Általános szerződési feltételek


Szolgáltató 

Muziker, a. s.
Drieňová 1/H
821 01 Bratislava 2
Szlovákia
Nyilvántartásba-vételi szerv: Pozsony I. Járásbíróság Kereskedelmi Cégjegyzéke
Részleg: Sa, Betétszám: 3337/B
Statisztikai szám: 35840773
EU adószám (közösségi adószám): SK7020001021

Alkalmazási terület

A webáruházunkon keresztül leadott megrendelések és a Muziker, a.s. (a továbbiakban: Muziker) által a fogyasztóknak nyújtott termékek az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya alá tartoznak. Fogyasztónak minősül minden olyan természetes személy, aki olyan céllal végez jogi cselekményt, amely jellegénél fogva sem vállalkozási tevékenységnek, sem önálló vállalkozónak nem tekinthető.

Szerződéses partnerek

Az adásvételi szerződés a Muziker, a.s.-al jön létre. Kérdései, reklamációi és panaszai esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.


H-P: 9:00 - 19:00

E-mail 

[email protected]

Panasz, dicséret, javaslatok 

[email protected]

Kínálat és a szerződéskötéshez szükséges lépések

A termékek webáruházon keresztül történő megjelenítése nem minősül jogilag kötelező érvényű ajánlatnak, mindössze csak felhívás a megrendelésre.

A Megrendelés fizetési kötelezettséggel gomb megnyomásával Ön kötelező érvényű megrendelést ad fel a kosárban elhelyezett árukra.

A szerződéskötésre vonatkozó ajánlatot az eladó indokolatlan késedelem nélkül, általában a megrendelést követő két munkanapon belül kötelezően elfogadja, miután ellenőrizte az áruk rendelkezésre állását, az érvényes árakat és a vevő által kérvényezett áruk szállítási időpontját. A kötelező érvényű elfogadás elektronikus levélben (e-mail) történik "Megerősítve" vagy hasonló, értelmi szermpontból azonos megjelöléssel. Amennyiben magasabb ár kerül megállapításra, az Eladó a megrendelés visszaigazolása előtt kéri a Vevő beleegyezését az ár módosulásával kapcsolatban. Az adásvételi szerződés megkötésére csak akkor kerül sor, ha a Vevő beleegyezik az ár módosulásába, és az Eladó ezt követően visszaigazolja a megrendelést.

A megrendelés nyilvántartásba vételéről az Eladó által automatikusan generált visszaigazolás, amelyet a Vevő e-mail címére közvetlenül a megrendelés elküldése után kézbesítenek, csak tájékoztató jellegű, a Vevőnek a megrendelés nyilvántartásba vételéről való tájékoztatása céljából küldik, és nem minősül a szerződés megkötésére irányuló ajánlat az Eladó általi kötelező érvényű elfogadásának.

Szerződéstől való elállás joga

Ön 14 napig, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A vásárlástól való elállás határideje 14 nap, mely attól a naptól számítódik, amikor Ön, vagy pedig – amennyiben egy másik személyről van szó, mint a szállító - egy Ön által megjelölt harmadik személy birtokba vette a terméket.

Az elállási jog csak a Muziker, a.s. üzemeltető webáruházában történő vásárlásokra vonatkozik, és nem vonatkozik a Muziker, a.s. üzemeltető fizikai üzleteinek hálózatában történő vásárlásokra. A vásárló az elállási határidő kezdete előtt is elállhat attól az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áruk megvásárlása. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéshez kapcsolódó, amelytől a vevő elállt, minden kiegészítő szerződés szintén eleve érvényét veszti.

A vásárlástól való elállás jogának meghosszabbítása a Muziker klub tagjai számára

Az a fogyasztó, aki egyúttal a Muziker klub tagja, a törvény által meghatározott 14 napos elállási határidő lejárta után jogosult a meghosszabbított, 30 napos vásárlástól való elállásra. A meghosszabbított idő alatt érvényesítheti jogát a termék indoklás nélküli visszaküldésére. Ugyanakkor ez a jog csak a hibátlan, eredeti csomagolással rendelkező termékekre vonatkozik. Abban a esetben, ha a működtető által alkalmazott ellenőrző bizottság nem talál olyan változást a termék állapotán, mely ezekkel a feltételekkel ellentétes, a működtető pénzutalványt szolgáltat a klub tagja számára a termék vásárlási bizonylatán szereplő árának értékében; melyet a klubtag kizárólag további termékek vásárlására használhat fel. A vásárlástól való elállás nem engedélyezett olyan termékek esetében, melyek a szerződési feltételekben szereplő illetékes rendelkezések szerint kivételnek számítanak. A 30 napos, meghosszabbított határidejű vásárlástól való elállás joga csak olyan fogyasztóra érvényes, aki a Muziker klub tagja, és nem jogi személy.


Vásárlástól való elállás 

A vevő az áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult elállni a szerződéstől, attól függetlenül, hogy fogyasztóként vagy vállalkozóként vásárol.
A vállalkozónak minősülő vevő nem jogosult elállni a szerződéstől, ha az árut bármilyen mértékben használta, ha a termék sérült, kicsomagolt, vagy ha az árut nem tudja az eredeti csomagolásban átadni az eladónak. Ebben az esetben az eladó vagy nem fogadja el az elállást a szerződéstől, vagy az elállás elfogadása esetén a vevőnek visszatérítendő összeget vagy az áru eredeti állapotának visszaállításához szükséges költségekkel, vagy az új áru értéke és a visszaküldött áru értéke közötti különbözettel csökkenti. Ez a rendelkezés nem érinti a vásárló-fogyasztó jogait.

 

Elhasználódott, szennyezett, nem teljes termék vagy fogyóeszköz 

Ha a szerződéstől olyan vásárló áll el, aki fogyasztó, a jellegének és tulajdonságainak megismerése céljából a termék használatba vehető; ugyanakkor nem lehetnek rajta használatból adódó látható nyomok. Szükséges számolni azokkal a költségekkel, amelyeket az eredeti állapot visszaállítására kell fordítanunk. A vevőnek kötelessége megtéríteni a visszaállítási, és a visszaállítással kapcsolatos költségeket, valamint a termékben keletkezett kárt (pl. nem teljes tartalom, használt vagy szennyezett termék, stb.). Ezeknek a költségeknek az elkerülése érdekében a terméket vissza kell állítania az eredeti állapotába (tisztítás, összes tartozék mellékelése, helyes csomagolás, stb.).

Fogyóeszközök esetében (pl. húrok, elektroncsövek, dobbőrök, tisztítószerek, dobverők, stb.) a vásárlástól való elállás csak abban az esetben érvényesíthető, ha a vevő bontatlan, eredeti csomagolásban, hibátlan, nem elhasználódott, tiszta, nem használt állapotban adja át a terméket.


Vásárlástól való elállás esetén szükséges egyértelműen jeleznie a vásárlástól való elállási szándékát.

A szerződéstől való elállási szándékának kifejezésére ajánlott módokat ezen a weboldalon találja.

Kérjük, nyomtassa ki a kitöltött űrlapot, és mellékelje a visszaküldött termékhez, különben a küldeményét nem tudjuk majd helyesen beazonosítani.  
Vásárlástól való elállás esetében elég, ha az érvényesítéssel kapcsolatos információt az elállási határidő lejárta előtt elküldi nekünk.

Kérjük, a terméket a következő címre küldje:


Muziker (Return)
Logistický areál P3
Hala 2
900 55 Lozorno
Szlovákia

Az ügyfél köteles haladéktalanul eljuttatni a terméket hozzánk, legkésőbb 14 napon belül az elállási szándékának jelzésének napjától.

A vásárlástól való elállás következményei

Ha eláll a vásárlástól, kötelesek vagyunk megtéríteni Önnek az összes költséget, mely a vásárlás alkalmával Öntől érkezett be hozzánk, beleértve a szállítási díjat, ha az kiszámlázásra került (kivéve az utólagos költségeket, melyek amiatt keletkeztek, hogy Ön másik szállítási módot választott, mint az általunk kínált legkedvezőbb, standard szállítás).


Pénzvisszatérítés

A termék árát legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük az elállási szándék jelzésétől számítva, leghamarabb a termék kitöltött űrlappal együtt történő visszaérkezésekor (esetleg abban az esetben, ha igazolja, hogy a visszaküldendő árut már elküldte).
A pénz visszatérítése ugyanazon a módon történik, ahogy a vásárló fizetett nekünk. Kivéve az utánvétes rendelésnél, ahol bankszámla számra utaljuk az összeget.

Ha a fogyasztó 14 nap utáni, azaz a törvényes határidőn túl elismert elállási joggal rendelkezik (pl. az a fogyasztó, aki a Muziker Klub tagja, vagy aki olyan szolgáltatást vásárolt, amely hosszabb elállási időszakot biztosít), és egyúttal teljesíti az áru visszaküldésének feltételeit (a visszaküldött áru megfelel az elállási szabályzatunknak, sértetlen és eredeti csomagolásban van), a meghosszabbított időszak alatt az áru árának értékére utalványt állítunk ki, amelyet kizárólag további áru vásárlására használható fel.
A visszatérítésért nem számítunk fel semmilyen díjat.


Ajándékok és bónuszok

Ha a termékhez ajándékot, vagy egyéb bónuszt kapott, a vásárlástól való elállás alkalmával az ajándékozási szerződés érvényét veszti – Önnek kötelessége visszaküldenie az ajándékot, vagy egyéb bónuszt a termékkel együtt.


A visszaküldött termék szállítási költségei

A termék visszaküldésével kapcsolatos szállítási költségek teljes mértékben a vásárlót terhelik, abban az esetben is, ha a termék jellege miatt nem küldhető vissza a standard módon.
A csomag Muzikerbe történő visszaszállításának megszervezése az ügyfél felelősége.

Nem keletkezik vásárlástól való elállási jog a következő esetekben 

  • olyan termék kiszállítására kötött szerződés esetében, amely nem előre legyártott termék és a gyártás folyamán döntő mértékű volt a fogyasztó választása vagy utasítása, vagy ha ez a termék kifejezetten a fogyasztó kérésére készült;
  • olyan termék kiszállítására kötött szerződés esetében, ahol a termék a fogyasztó igényei szerint volt módosítva, valamint méteráru esetén (méretre vágott kábel, lánc stb.);
  • olyan termék kiszállítására kötött szerződés esetében, ahol a termék higiéniai pecséttel ellátott és higiéniai vagy egészségügyi okoknál fogva nem alkalmas a visszavásárlásra (pl. In-Ear fülhallgatók stb.);
  • audio- vagy videofelvételek, ill. biztonsági matricával ellátott számítógépes szoftverek, programok kiszállítására kötött szerződés esetén, ha a biztonsági matrica megbontásra került a házhozszállítás után;
  • olyan megrendelés kiszállítására kötött szerződés esetében, melyben könyvek, újságok, kottafüzetek, tabulatúrák szerepelnek;
  • olyan áruk kiszállítására kötött szerződés esetében, melyek természete miatt a kiszállítás után szétválaszthatatlanul keverednek más áruval;
  • a fogyasztó személyre szabott igényeinek megfelelő termékek, egyedi rendelésre készült termékek vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk eladása.

Kérjük, hogy a lehető legjobban próbálja meg védeni a terméket a sérülésektől és a szennyeződésektől.

Kérjük, hogy a terméket lehetőség szerint, az eredeti csomagolásában, a kitöltött űrlappal, összes tartozékával és kiegészítőjével együtt küldje vissza hozzánk. A termék biztonságos visszaküldéséhez esetleg használjon biztonságos szállítási csomagolást. Ha már nem rendelkezik az eredeti csomagolással, kérjük, biztosítsa be az alkalmas pótcsomagolást, amely elég védelmet nyújt a szállítási sérülések ellen, így elkerülheti a kármegtérítés költségeit, melyek az elégtelen csomagolás miatt keletkeznének. A felsorolt lehetőségek nem számítanak feltételnek a vásárlástól való elállás sikeressé tételéhez.  Kérjük, vegye tudomásul, hogy Ön felel azért, hogy a termék milyen állapotban érkezik vissza (beleértve a szállítás alatt keletkezett sérüléseket is), így esetleges szállítási sérülés esetén a kártérítési kérelmét individuálisan kell érvényesítenie a szállítónál.  

Szerződéstől való elállás az eladó esetében  

Az eladónak joga van elállnia a szerződéstől, ha a készlet kifogyott, a termék nem elérhető, vagy ha a termék gyártója, vagy beszállítója megszakította a termék gyártását, vagy olyan jelentős módosításokat hajtott végre, mely nem tette lehetővé az adásvételi szerződésből adódó eladói kötelezettségek teljesítését, vis major helyzet esetén, ill. ha az eladó minden lehetséges, igazságosan elvárható erőfeszítésének ellenére nem tudja teljesíteni a szerződési feltételekben meghatározott határidő szerint a vevő felé a termék kiszállítását, vagy nem tudja azon az áron értékesíteni, amely az internetes áruházban szerepel. Az eladó köteles erről a tényről haladéktalanul tájékoztatni a vevőt, és a szerződéstől való elállási szándékról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszatéríteni az adásvételi szerződésben megegyezett termékekért már előzőleg befizetett kauciót, ugyanolyan módon, ahogyan a fogyasztó a fizetést vagy átutalást megtette, vagy a vásárló által kijelölt bankszámlára.

Vásárlástól való elállás ajándékutalvány esetében  

A Muziker Gift Card segítségével vásárolt termék visszaküldhető (tehát a vásárlástól ebben az esetben is elállhat). Az ügyfél számára nem lesz visszatérítve a teljes vételár, hanem az ajándékutalvány értékét levásárolhatja a Muziker webáruházban történő következő vásárlása alkalmával. Abban az esetben, ha a vevő a termékhez hozzáfizetett, az árkülönbözetet pénz formájában megtérítjük.

Fizetés kriptovalutával 
A vevő fizetési módként kiválaszthatja a kínált kriptovaluták egyikét (pl. Bitcoin) is. Ha ebben az esetben a vevő bármilyen okból az így megvásárolt termékek vételárának visszatérítését kéri, a vételár csak az így megvásárolt termékek számláján feltüntetett pénznemben téríthető vissza, kizárólag a számlán feltüntetett összegben és a vásárló rendes banki számlájára.

Árak és szállítási feltételek

Hacsak az eladó és a vevő az adásvételi szerződésben másként nem állapodik meg, az eladó köteles a terméket késedelem nélkül, legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül a vevőnek leszállítani. Ha az eladó az első mondat szerinti határidőn belül nem teljesítette a termék leszállítására vonatkozó kötelezettségét, a vevő felszólítja őt, hogy az általa megadott további ésszerű határidőn belül szállítsa le a terméket. Ha az eladó még ezen a további ésszerű határidőn belül sem szállítja le a terméket, a vevő jogosult elállni a szerződéstől. 
A szállítási feltételekről részletes és naprakész információk itt találhatóak: 
Kiszállítási feltételek

Fizetési feltételek

Az alább feltüntetett módok egyikével fizethet nálunk, az árak 27% ÁFÁval együtt, hazai valutában, azaz Ft vannak feltüntetve.

Google Pay

Fizesd ki gyorsan és egyszerűen az Android eszközödön keresztül. Ha szükséges, azonosítsd magad ujjlenyomat vagy hangutasítás segítségével, majd fejezd be a fizetést.

A PayPal Express Checkout lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyetlen kattintással fizess, és az áruk úton vannak a fiókodban megadott címre.

Apple Pay

Az Apple Pay biztonságos és gyors fizetést tesz lehetővé Apple-eszközökkel. A fő előnyök a sebesség és a biztonság.

Kártyás fizetés online

A kártyás fizetés gyors és egyszerű. Csak írd be az adatokat, és erősítsd meg. Az előnyök egyértelműek – gyorsaság és széles körű elfogadottság. 


Utánvét

A jó öreg készpénz, vagy kártyás fizetés közvetlenül a fuvarozó kezébe, aki kézbesíti neked a szállítmányt.


PayPal

A PayPal lehetővé teszi, hogy gyorsan és biztonságosan fizess online. Védelmet nyújt vásárlásaidhoz és egyszerű pénzügyi kezelést biztosít. Több pénznemet támogat, és lehetővé teszi, hogy pénzügyi adatok megosztása nélkül fizess.

Banki átutalás

Inkább a klasszikus módokat részesíted előnyben? A banki átutalás a megfelelő számodra. Biztonságos és megbízható, de hátránya a kétnapos jóváírási és feldolgozási idő. Ideális, ha nincs azonnal szükséged az árura.


Bitcoin Pay

Ha Bitcoin tulajdonosa vagy, a BTC fizetés lehetővé teszi az anonim és decentralizált tranzakciókat. Csak kattints a fizetésre az alkalmazásban, vagy olvasd be a QR-kódot.

Fizetés az átvételi ponton

Ha a megrendelés során a Személyes átvétel lehetőséget választod, akkor a termékeket azonnal online, vagy az átvételi ponton fizetheted ki készpénzzel vagy kártyával. Ha jogi személy vagy, akkor egyetlen üzletünkben sem használhatod a személyes átvételt.

Tulajdonjog fenntartása

Az áru megállapodás szerinti helyen történő átvételekor az áru tulajdonjoga a vevőre száll. Az a vevő, aki nem felel meg a fogyasztó fogalmának, csak az áru teljes vételárának kifizetésével szerez tulajdonjogot az árura.

A szállítás során keletkezett károk

Javasoljuk minden vásárlónak, hogy az áru fuvarlevél szerinti átvételét követően azonnal ellenőrizze a futár jelenlétében a küldemény állapotát (csomagok száma, a szállítási csomagolás esetleges sérülései vagy egyéb szabálytalanságok) a fuvarozótól való átvételt követően. A vevő megtagadhatja a szállítmány átvételét, ha az nyilvánvalóan nem felel meg az adásvételi szerződésnek, vagy ha a szállítmány hiányos vagy sérült. Ha a Vevő átveszi az ilyen szállítmányt, az átvételi jegyzőkönyvben le kell írni a megállapított, az adásvételi szerződéssel szembeni egyenetlenségeket. Javasoljuk, hogy a vevő a sérült vagy hiányos küldeményt haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül reklamálja az eladónál a következő e-mail címen:

[email protected]


A küldemény biztosítása

A Küldemény biztosítása szolgáltatás teljesítésének tárgya és előnyei


A Küldemény biztosítása szolgáltatás gyorsított eljárás keretében fedezi a megvásárolt árukban bekövetkezett károk megtérítését az alábbi események bármelyike esetén:

A Küldemény biztosítása szolgáltatás teljesülésének feltételei

A küldemény biztosítása fedezi a küldemény szállítás közbeni megrongálódását vagy megsemmisülését, a küldemény a szerződésben meghatározott szállítóeszközön történő berakodásának pillanatától a szállított küldemény kirakodásáig és a címzettnek vagy más, címzett által meghatalmazott személynek történő átadásáig. Az eladó vagy a szállító egyik gyűjtőhelyén történő személyes átvétel esetén a kézbesítés pillanatának a küldemény címzett általi átvételét tekintjük. Ha a küldeményt szállítás céljából több, különálló részekre osztják fel, a biztosítási fedezet a küldemény minden részére külön-külön vonatkozik.

A szállítási biztosítási szolgáltatás előnye, hogy felgyorsítja a panasz-folyamatot. Az ügyfél köteles legkésőbb az áru átvételétől számított 24 órán belül jelenteni a Muzikernek a küldemény bármilyen jellegű sérülését vagy megsemmisülését. Az áruk sérülésével kapcsolatos információk kiegészítendőek a sérült áruk fényképes dokumentációjával. A Muziker ezután megszervezi a sérült áruk futárral történő begyűjtését és visszaszállítását (a Muziker állja a szállítási költségeket). Az áru átvételét követően a Muziker azonnal elküldi az ügyfélnek a cseretermékeket. Abban az esetben, ha a termék abban a pillanatban nem elérhető a készleten, a Muziker póttermékként alternatív termékeket kínál fel az ügyfeleknek.

Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a szállítási biztosítási szolgáltatásért fizetett díjat a Muziker nem téríti vissza a szerződéstől való elállás esetén. A szállítási biztosítással kapcsolatos igények csak a számlán szereplő árukkal kapcsolatosan, a megvásárolt szállítási biztosítási szolgáltatással együtt nyújthatók be. A szolgáltatás alkalmazása nem igényelhető más számlákon szereplő árukra, egyéb küldeményekre vagy visszamenőlegesen. A csomagbiztosítás igénylésére vonatkozó kérelmet a következő e-mail címre szükséges elküldeni:

[email protected]


Kiegészítő szolgáltatás Azonnali csere

A szolgáltatás igénybevételének feltételei az alábbi oldalon találhatók.

Kiegészítő szolgáltatás Meghosszabbított termékvisszaküldés

A szolgáltatás igénybevételének feltételei az alábbi oldalon találhatók.

Jótállási feltételek

A garanciális feltételeket az eladó Panaszkezelési szabályzata szabályozza.


 

 

 

 

 

 

 

Muziker klub hűségprogram

A hűségprogram feltételeire és szabályaira a Muziker klub használati feltételei szabályozzák.

 

 

 

 

A személyes adatok védelme

A személyes adatok védelméről szóló szabályokat és feltételeket szabályozza: https://www.osobnyudaj.sk/informovanie/35840773/en/basic-information

Az eladó ezúton értesíti a vevőt, hogy az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (2016. április 27.) 6. cikkének 1. bekezdésének b) pontjában, az egyének személyes adatok feldolgozása közbeni védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet), a továbbiakban: „Rendelet”) értelmében, az eladó, mint információs rendszerüzemeltető, adatvédelmi hozzájárulás nélkül fogja kezelni a vevő személyes adatait az adásvételi szerződés megkötése során, mivel a vevő személyes adatainak feldolgozása elengedhetetlen az adásvételi szerződés teljesítéséhez, amelyben a vevő az egyik félként jár el.

A vevő a megrendelés elküldése előtt a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével kifejezheti beleegyezését azzal kapcsolatban, hogy az eladó feldolgozza és tárolja az új termékekről, a kínált árukról szóló kedvezményekről és promóciókról szóló információk elküldéséhez szükséges személyes adatait, és azokat az új termékekre, valamint a felajánlott termékekre vonatkozó kedvezményekre és akciókra vonatkozó információk küldésével kapcsolatos összes információs rendszerében feldolgozza.  

További információk

Rendelési folyamat 

Ha megtalálta a kívánt terméket, belehelyezheti a bevásárlókosárba a „KOSÁRBA TESZEM“ gomb megnyomásával. A bevásárlókosár tartalmát bármikor, kötetlenül megtekintheti a BEVÁSÁRLÓKOSÁRhoz tartozó gomb megnyomásával. A hozzáadott termékeket bármikor eltávolíthatja a kosárból a törlés szimbólumával ellátott gomb segítségével. Ha szeretné megvásárolni a kosárba helyezett termékeket, nyomja meg a „TOVÁBB“ gombot. Ezután illessze be az adatait. A kötelezően kitöltendő mezők „*“ jellel vannak ellátva. Az adatai titkosított formában jutnak el hozzánk. Az adatai kitöltése és a fizetési mód kiválasztása után az „ELLENŐRZÉS ÉS ELKÜLDÉS“ lépéshez ér, ahol újra leellenőrizheti a megadott adatokat. A „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés“ gomb megnyomásával befejezi a rendelési folyamatot. A rendelési folyamat bármikor megszakítható a böngészőablak bezárásával.

 
Számla  
A vásárlást igazoló bizonylatot (számlát) elektronikus formában küldjük el a vásárlónak a webáruházban történő vásárlás részeként. A jelen feltételek elfogadásával az ügyfél elfogadja azt is, hogy a számlát elektronikus formában küldjük el a számára. Az újrahasznosítási díjjal kapcsolatos információkat a vevő számlája tartalmazza.

A szerződés szövege 

A szerződés szövege az Eladó belső rendszereiben kerül tárolásra. A feltételek bármikor megtekinthetők ezen az oldalon. A megrendelés részleteit és a szerződési feltételeket az Eladó e-mailben küldi meg a Vevő részére.

Az eladó fenntartja a jogot a jelen feltételek megváltoztatására. A jelen feltételek változásának írásbeli bejelentési kötelezettsége az Eladó internetes kereskedelmi oldalán történő elhelyezéssel teljesül. Ha az adásvételi szerződést írásban kötötték, minden módosításnak írásban kell történnie. Kétség esetén a felek megállapodnak abban, hogy a felhasználási időszaknak az áru vevőnek történő átadásától (beleértve a szállítás időpontját is) az áru eladónak történő visszaszállításának időpontjáig vagy az áru futárnak történő átadásáig tartó időszakot tekintik, hogy az áru az eladóhoz kerüljön. A felek megállapodnak abban, hogy a közöttük folyó kommunikáció elsősorban e-mail üzenetek vagy postai küldemény (levél) formájában történik. A jelen feltételek által nem szabályozott kapcsolatokra a Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései alkalmazandók. Ezek a feltételek a vevő tekintetében az elektronikus megrendelés vevő általi elküldésével lépnek hatályba. A megrendelés elküldése előtt a vevőnek a jelölőnégyzet bejelölésével meg kell erősítenie, hogy elolvasta ezeket a reklamációs és felhasználási feltételeket, megértette azok tartalmát, és teljes egészében elfogadja azokat.

Alkohol értékesítésének korlátozása 
Alkoholt csak 18 éven felüli személyeknek lehet árusítani. Az online alkoholrendelési űrlap elküldésével a vásárló azt is megerősíti, hogy a megrendelés időpontjában betöltötte a 18. életévét. Az eladó jogosult ezt a tényt érvényes személyazonossági okmány lekérésével ellenőrizni.

Bíróságon kívüli vitarendezés 

A fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésével, az úgynevezett alternatív vitarendezéssel (ADR) foglalkozó szervezet a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőbizottság. A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének célja a jogvita békés rendezése és a felek közötti megállapodás elérése. A SzKF az Európai Bizottság által a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére felhatalmazott szervezet. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre nemleges választ ad, vagy a kérelem feladásának napjától számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani az alternatív vitarendezésről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 391/2015. sz. törvény 12. §-ának rendelkezései szerint. A Muziker, a.s., Drieňová 1/H, 821 01 Bratislava, eladóval szembeni fogyasztói jogviták alternatív vitarendezésével kapcsolatos illetékes szervezet a Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P. O. Box 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk vagy a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett alternatív vitarendezési szervezetek listáján (a lista elérhető a http://www.mhsr.sk oldalon) szereplő más illetékes jogalany; a fogyasztónak joga van kiválasztani, hogy a fent említett alternatív vitarendezési szervezetek közül melyikhez fordul. A fogyasztó a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon elérhető online vitarendezési platformot használhatja alternatív vitarendezési javaslat benyújtására.

Felügyelő hatóság 

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410 E-mail: [email protected] Olyan jogviták esetén, ahol Vevő és Eladó nem találnak megoldást, Vevő a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Eladó székhelye szerinti illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület elérése: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. Telefon: +36 1/488-2131 E-mail: [email protected]

Záró rendelkezések

Az online áruház használatával, valamint az eladó és a vevő közötti szerződéses viszony megkötésével kapcsolatban felmerülő jogviszonyokra ezen feltételek alapján a Szlovák Köztársaság törvényei az irányadók.
A szerződő felek megállapodtak abban, hogy az eladó és a vevő közötti bármilyen bírósági viták rendezése esetén a Szlovák Köztársaság bírósága az illetékes szerv.