A webáruházunkon keresztül leadott megrendelések és a Muziker, a.s. (a továbbiakban: Muziker) által a fogyasztóknak nyújtott termékek az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya alá tartoznak. Fogyasztónak minősül minden olyan természetes személy, aki olyan céllal végez jogi cselekményt, amely jellegénél fogva sem vállalkozási tevékenységnek, sem önálló vállalkozónak nem tekinthető.
Az adásvételi szerződés a Muziker, a.s.-al jön létre. Kérdései, reklamációi és panaszai esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Panasz, dicséret, javaslatok
A termékek webáruházon keresztül történő megjelenítése nem minősül jogilag kötelező érvényű ajánlatnak, mindössze csak felhívás a megrendelésre.
A Megrendelés fizetési kötelezettséggel gomb megnyomásával Ön kötelező érvényű megrendelést ad fel a kosárban elhelyezett árukra.
A szerződéskötésre vonatkozó ajánlatot az eladó indokolatlan késedelem nélkül, általában a megrendelést követő két munkanapon belül kötelezően elfogadja, miután ellenőrizte az áruk rendelkezésre állását, az érvényes árakat és a vevő által kérvényezett áruk szállítási időpontját. A kötelező érvényű elfogadás elektronikus levélben (e-mail) történik "Megerősítve" vagy hasonló, értelmi szermpontból azonos megjelöléssel. Amennyiben magasabb ár kerül megállapításra, az Eladó a megrendelés visszaigazolása előtt kéri a Vevő beleegyezését az ár módosulásával kapcsolatban. Az adásvételi szerződés megkötésére csak akkor kerül sor, ha a Vevő beleegyezik az ár módosulásába, és az Eladó ezt követően visszaigazolja a megrendelést.
A megrendelés nyilvántartásba vételéről az Eladó által automatikusan generált visszaigazolás, amelyet a Vevő e-mail címére közvetlenül a megrendelés elküldése után kézbesítenek, csak tájékoztató jellegű, a Vevőnek a megrendelés nyilvántartásba vételéről való tájékoztatása céljából küldik, és nem minősül a szerződés megkötésére irányuló ajánlat az Eladó általi kötelező érvényű elfogadásának.
Ön 14 napig, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A vásárlástól való elállás határideje 14 nap, mely attól a naptól számítódik, amikor Ön, vagy pedig – amennyiben egy másik személyről van szó, mint a szállító - egy Ön által megjelölt harmadik személy birtokba vette a terméket.
Az elállási jog csak a Muziker, a.s. üzemeltető webáruházában történő vásárlásokra vonatkozik, és nem vonatkozik a Muziker, a.s. üzemeltető fizikai üzleteinek hálózatában történő vásárlásokra. A vásárló az elállási határidő kezdete előtt is elállhat attól az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áruk megvásárlása. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéshez kapcsolódó, amelytől a vevő elállt, minden kiegészítő szerződés szintén eleve érvényét veszti.
Az a fogyasztó, aki egyúttal a Muziker klub tagja, a törvény által meghatározott 14 napos elállási határidő lejárta után jogosult a meghosszabbított, 30 napos vásárlástól való elállásra. A meghosszabbított idő alatt érvényesítheti jogát a termék indoklás nélküli visszaküldésére. Ugyanakkor ez a jog csak a hibátlan, eredeti csomagolással rendelkező termékekre vonatkozik. Abban a esetben, ha a működtető által alkalmazott ellenőrző bizottság nem talál olyan változást a termék állapotán, mely ezekkel a feltételekkel ellentétes, a működtető pénzutalványt szolgáltat a klub tagja számára a termék vásárlási bizonylatán szereplő árának értékében; melyet a klubtag kizárólag további termékek vásárlására használhat fel. A vásárlástól való elállás nem engedélyezett olyan termékek esetében, melyek a szerződési feltételekben szereplő illetékes rendelkezések szerint kivételnek számítanak. A 30 napos, meghosszabbított határidejű vásárlástól való elállás joga csak olyan fogyasztóra érvényes, aki a Muziker klub tagja, és nem jogi személy.
A vevő az áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult elállni a szerződéstől, attól függetlenül, hogy fogyasztóként vagy vállalkozóként vásárol.
A vállalkozónak minősülő vevő nem jogosult elállni a szerződéstől, ha az árut bármilyen mértékben használta, ha a termék sérült, kicsomagolt, vagy ha az árut nem tudja az eredeti csomagolásban átadni az eladónak. Ebben az esetben az eladó vagy nem fogadja el az elállást a szerződéstől, vagy az elállás elfogadása esetén a vevőnek visszatérítendő összeget vagy az áru eredeti állapotának visszaállításához szükséges költségekkel, vagy az új áru értéke és a visszaküldött áru értéke közötti különbözettel csökkenti. Ez a rendelkezés nem érinti a vásárló-fogyasztó jogait.
Ha a szerződéstől olyan vásárló áll el, aki fogyasztó, a jellegének és tulajdonságainak megismerése céljából a termék használatba vehető; ugyanakkor nem lehetnek rajta használatból adódó látható nyomok. Szükséges számolni azokkal a költségekkel, amelyeket az eredeti állapot visszaállítására kell fordítanunk. A vevőnek kötelessége megtéríteni a visszaállítási, és a visszaállítással kapcsolatos költségeket, valamint a termékben keletkezett kárt (pl. nem teljes tartalom, használt vagy szennyezett termék, stb.). Ezeknek a költségeknek az elkerülése érdekében a terméket vissza kell állítania az eredeti állapotába (tisztítás, összes tartozék mellékelése, helyes csomagolás, stb.).
Fogyóeszközök esetében (pl. húrok, elektroncsövek, dobbőrök, tisztítószerek, dobverők, stb.) a vásárlástól való elállás csak abban az esetben érvényesíthető, ha a vevő bontatlan, eredeti csomagolásban, hibátlan, nem elhasználódott, tiszta, nem használt állapotban adja át a terméket.
Vásárlástól való elállás esetén szükséges egyértelműen jeleznie a vásárlástól való elállási szándékát.
A szerződéstől való elállási szándékának kifejezésére ajánlott módokat ezen a weboldalon találja.
Kérjük, nyomtassa ki a kitöltött űrlapot, és mellékelje a visszaküldött termékhez, különben a küldeményét nem tudjuk majd helyesen beazonosítani.
Vásárlástól való elállás esetében elég, ha az érvényesítéssel kapcsolatos információt az elállási határidő lejárta előtt elküldi nekünk.
Kérjük, a terméket a következő címre küldje:
Az ügyfél köteles haladéktalanul eljuttatni a terméket hozzánk, legkésőbb 14 napon belül az elállási szándékának jelzésének napjától.
Ha eláll a vásárlástól, kötelesek vagyunk megtéríteni Önnek az összes költséget, mely a vásárlás alkalmával Öntől érkezett be hozzánk, beleértve a szállítási díjat, ha az kiszámlázásra került (kivéve az utólagos költségeket, melyek amiatt keletkeztek, hogy Ön másik szállítási módot választott, mint az általunk kínált legkedvezőbb, standard szállítás).
A termék árát legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük az elállási szándék jelzésétől számítva, leghamarabb a termék kitöltött űrlappal együtt történő visszaérkezésekor (esetleg abban az esetben, ha igazolja, hogy a visszaküldendő árut már elküldte).
A pénz visszatérítése ugyanazon a módon történik, ahogy a vásárló fizetett nekünk. Kivéve az utánvétes rendelésnél, ahol bankszámla számra utaljuk az összeget.
Ha a fogyasztó 14 nap utáni, azaz a törvényes határidőn túl elismert elállási joggal rendelkezik (pl. az a fogyasztó, aki a Muziker Klub tagja, vagy aki olyan szolgáltatást vásárolt, amely hosszabb elállási időszakot biztosít), és egyúttal teljesíti az áru visszaküldésének feltételeit (a visszaküldött áru megfelel az elállási szabályzatunknak, sértetlen és eredeti csomagolásban van), a meghosszabbított időszak alatt az áru árának értékére utalványt állítunk ki, amelyet kizárólag további áru vásárlására használható fel.
A visszatérítésért nem számítunk fel semmilyen díjat.
Ha a termékhez ajándékot, vagy egyéb bónuszt kapott, a vásárlástól való elállás alkalmával az ajándékozási szerződés érvényét veszti – Önnek kötelessége visszaküldenie az ajándékot, vagy egyéb bónuszt a termékkel együtt.
A termék visszaküldésével kapcsolatos szállítási költségek teljes mértékben a vásárlót terhelik, abban az esetben is, ha a termék jellege miatt nem küldhető vissza a standard módon.
A csomag Muzikerbe történő visszaszállításának megszervezése az ügyfél felelősége.
Kérjük, hogy a lehető legjobban próbálja meg védeni a terméket a sérülésektől és a szennyeződésektől.
Kérjük, hogy a terméket lehetőség szerint, az eredeti csomagolásában, a kitöltött űrlappal, összes tartozékával és kiegészítőjével együtt küldje vissza hozzánk. A termék biztonságos visszaküldéséhez esetleg használjon biztonságos szállítási csomagolást. Ha már nem rendelkezik az eredeti csomagolással, kérjük, biztosítsa be az alkalmas pótcsomagolást, amely elég védelmet nyújt a szállítási sérülések ellen, így elkerülheti a kármegtérítés költségeit, melyek az elégtelen csomagolás miatt keletkeznének. A felsorolt lehetőségek nem számítanak feltételnek a vásárlástól való elállás sikeressé tételéhez. Kérjük, vegye tudomásul, hogy Ön felel azért, hogy a termék milyen állapotban érkezik vissza (beleértve a szállítás alatt keletkezett sérüléseket is), így esetleges szállítási sérülés esetén a kártérítési kérelmét individuálisan kell érvényesítenie a szállítónál.
Az eladónak joga van elállnia a szerződéstől, ha a készlet kifogyott, a termék nem elérhető, vagy ha a termék gyártója, vagy beszállítója megszakította a termék gyártását, vagy olyan jelentős módosításokat hajtott végre, mely nem tette lehetővé az adásvételi szerződésből adódó eladói kötelezettségek teljesítését, vis major helyzet esetén, ill. ha az eladó minden lehetséges, igazságosan elvárható erőfeszítésének ellenére nem tudja teljesíteni a szerződési feltételekben meghatározott határidő szerint a vevő felé a termék kiszállítását, vagy nem tudja azon az áron értékesíteni, amely az internetes áruházban szerepel. Az eladó köteles erről a tényről haladéktalanul tájékoztatni a vevőt, és a szerződéstől való elállási szándékról szóló értesítéstől számított 14 napon belül visszatéríteni az adásvételi szerződésben megegyezett termékekért már előzőleg befizetett kauciót, ugyanolyan módon, ahogyan a fogyasztó a fizetést vagy átutalást megtette, vagy a vásárló által kijelölt bankszámlára.
A Muziker Gift Card segítségével vásárolt termék visszaküldhető (tehát a vásárlástól ebben az esetben is elállhat). Az ügyfél számára nem lesz visszatérítve a teljes vételár, hanem az ajándékutalvány értékét levásárolhatja a Muziker webáruházban történő következő vásárlása alkalmával. Abban az esetben, ha a vevő a termékhez hozzáfizetett, az árkülönbözetet pénz formájában megtérítjük.
Az alább feltüntetett módok egyikével fizethet nálunk, az árak 27% ÁFÁval együtt, hazai valutában, azaz Ft vannak feltüntetve.
Google Pay
Fizesd ki gyorsan és egyszerűen az Android eszközödön keresztül. Ha szükséges, azonosítsd magad ujjlenyomat vagy hangutasítás segítségével, majd fejezd be a fizetést.
A PayPal Express Checkout lehetővé teszi, hogy gyorsan, egyetlen kattintással fizess, és az áruk úton vannak a fiókodban megadott címre.
Apple Pay
Az Apple Pay biztonságos és gyors fizetést tesz lehetővé Apple-eszközökkel. A fő előnyök a sebesség és a biztonság.
Kártyás fizetés online
A kártyás fizetés gyors és egyszerű. Csak írd be az adatokat, és erősítsd meg. Az előnyök egyértelműek – gyorsaság és széles körű elfogadottság.
Utánvét
A jó öreg készpénz, vagy kártyás fizetés közvetlenül a fuvarozó kezébe, aki kézbesíti neked a szállítmányt.
PayPal
A PayPal lehetővé teszi, hogy gyorsan és biztonságosan fizess online. Védelmet nyújt vásárlásaidhoz és egyszerű pénzügyi kezelést biztosít. Több pénznemet támogat, és lehetővé teszi, hogy pénzügyi adatok megosztása nélkül fizess.
Banki átutalás
Inkább a klasszikus módokat részesíted előnyben? A banki átutalás a megfelelő számodra. Biztonságos és megbízható, de hátránya a kétnapos jóváírási és feldolgozási idő. Ideális, ha nincs azonnal szükséged az árura.
Bitcoin Pay
Ha Bitcoin tulajdonosa vagy, a BTC fizetés lehetővé teszi az anonim és decentralizált tranzakciókat. Csak kattints a fizetésre az alkalmazásban, vagy olvasd be a QR-kódot.
Fizetés az átvételi ponton
Ha a megrendelés során a Személyes átvétel lehetőséget választod, akkor a termékeket azonnal online, vagy az átvételi ponton fizetheted ki készpénzzel vagy kártyával. Ha jogi személy vagy, akkor egyetlen üzletünkben sem használhatod a személyes átvételt.
Az áru megállapodás szerinti helyen történő átvételekor az áru tulajdonjoga a vevőre száll. Az a vevő, aki nem felel meg a fogyasztó fogalmának, csak az áru teljes vételárának kifizetésével szerez tulajdonjogot az árura.
Javasoljuk minden vásárlónak, hogy az áru fuvarlevél szerinti átvételét követően azonnal ellenőrizze a futár jelenlétében a küldemény állapotát (csomagok száma, a szállítási csomagolás esetleges sérülései vagy egyéb szabálytalanságok) a fuvarozótól való átvételt követően. A vevő megtagadhatja a szállítmány átvételét, ha az nyilvánvalóan nem felel meg az adásvételi szerződésnek, vagy ha a szállítmány hiányos vagy sérült. Ha a Vevő átveszi az ilyen szállítmányt, az átvételi jegyzőkönyvben le kell írni a megállapított, az adásvételi szerződéssel szembeni egyenetlenségeket. Javasoljuk, hogy a vevő a sérült vagy hiányos küldeményt haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül reklamálja az eladónál a következő e-mail címen:
[email protected]A Küldemény biztosítása szolgáltatás gyorsított eljárás keretében fedezi a megvásárolt árukban bekövetkezett károk megtérítését az alábbi események bármelyike esetén:
A küldemény biztosítása fedezi a küldemény szállítás közbeni megrongálódását vagy megsemmisülését, a küldemény a szerződésben meghatározott szállítóeszközön történő berakodásának pillanatától a szállított küldemény kirakodásáig és a címzettnek vagy más, címzett által meghatalmazott személynek történő átadásáig. Az eladó vagy a szállító egyik gyűjtőhelyén történő személyes átvétel esetén a kézbesítés pillanatának a küldemény címzett általi átvételét tekintjük. Ha a küldeményt szállítás céljából több, különálló részekre osztják fel, a biztosítási fedezet a küldemény minden részére külön-külön vonatkozik.
A szállítási biztosítási szolgáltatás előnye, hogy felgyorsítja a panasz-folyamatot. Az ügyfél köteles legkésőbb az áru átvételétől számított 24 órán belül jelenteni a Muzikernek a küldemény bármilyen jellegű sérülését vagy megsemmisülését. Az áruk sérülésével kapcsolatos információk kiegészítendőek a sérült áruk fényképes dokumentációjával. A Muziker ezután megszervezi a sérült áruk futárral történő begyűjtését és visszaszállítását (a Muziker állja a szállítási költségeket). Az áru átvételét követően a Muziker azonnal elküldi az ügyfélnek a cseretermékeket. Abban az esetben, ha a termék abban a pillanatban nem elérhető a készleten, a Muziker póttermékként alternatív termékeket kínál fel az ügyfeleknek.
Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a szállítási biztosítási szolgáltatásért fizetett díjat a Muziker nem téríti vissza a szerződéstől való elállás esetén. A szállítási biztosítással kapcsolatos igények csak a számlán szereplő árukkal kapcsolatosan, a megvásárolt szállítási biztosítási szolgáltatással együtt nyújthatók be. A szolgáltatás alkalmazása nem igényelhető más számlákon szereplő árukra, egyéb küldeményekre vagy visszamenőlegesen. A csomagbiztosítás igénylésére vonatkozó kérelmet a következő e-mail címre szükséges elküldeni:
A garanciális feltételeket az eladó Panaszkezelési szabályzata szabályozza.
A hűségprogram feltételeire és szabályaira a Muziker klub használati feltételei szabályozzák.
Ha megtalálta a kívánt terméket, belehelyezheti a bevásárlókosárba a „KOSÁRBA TESZEM“ gomb megnyomásával. A bevásárlókosár tartalmát bármikor, kötetlenül megtekintheti a BEVÁSÁRLÓKOSÁRhoz tartozó gomb megnyomásával. A hozzáadott termékeket bármikor eltávolíthatja a kosárból a törlés szimbólumával ellátott gomb segítségével. Ha szeretné megvásárolni a kosárba helyezett termékeket, nyomja meg a „TOVÁBB“ gombot. Ezután illessze be az adatait. A kötelezően kitöltendő mezők „*“ jellel vannak ellátva. Az adatai titkosított formában jutnak el hozzánk. Az adatai kitöltése és a fizetési mód kiválasztása után az „ELLENŐRZÉS ÉS ELKÜLDÉS“ lépéshez ér, ahol újra leellenőrizheti a megadott adatokat. A „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés“ gomb megnyomásával befejezi a rendelési folyamatot. A rendelési folyamat bármikor megszakítható a böngészőablak bezárásával.
A szerződés szövege az Eladó belső rendszereiben kerül tárolásra.
A feltételek bármikor megtekinthetők ezen az oldalon.
A megrendelés részleteit és a szerződési feltételeket az Eladó e-mailben küldi meg a Vevő részére.
Az eladó fenntartja a jogot a jelen feltételek megváltoztatására. A jelen feltételek változásának írásbeli bejelentési kötelezettsége az Eladó internetes kereskedelmi oldalán történő elhelyezéssel teljesül. Ha az adásvételi szerződést írásban kötötték, minden módosításnak írásban kell történnie. Kétség esetén a felek megállapodnak abban, hogy a felhasználási időszaknak az áru vevőnek történő átadásától (beleértve a szállítás időpontját is) az áru eladónak történő visszaszállításának időpontjáig vagy az áru futárnak történő átadásáig tartó időszakot tekintik, hogy az áru az eladóhoz kerüljön. A felek megállapodnak abban, hogy a közöttük folyó kommunikáció elsősorban e-mail üzenetek vagy postai küldemény (levél) formájában történik. A jelen feltételek által nem szabályozott kapcsolatokra a Kereskedelmi Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései alkalmazandók. Ezek a feltételek a vevő tekintetében az elektronikus megrendelés vevő általi elküldésével lépnek hatályba. A megrendelés elküldése előtt a vevőnek a jelölőnégyzet bejelölésével meg kell erősítenie, hogy elolvasta ezeket a reklamációs és felhasználási feltételeket, megértette azok tartalmát, és teljes egészében elfogadja azokat.
A fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésével, az úgynevezett alternatív vitarendezéssel (ADR) foglalkozó szervezet a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőbizottság. A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének célja a jogvita békés rendezése és a felek közötti megállapodás elérése. A SzKF az Európai Bizottság által a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére felhatalmazott szervezet. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre nemleges választ ad, vagy a kérelem feladásának napjától számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani az alternatív vitarendezésről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 391/2015. sz. törvény 12. §-ának rendelkezései szerint. A Muziker, a.s., Drieňová 1/H, 821 01 Bratislava, eladóval szembeni fogyasztói jogviták alternatív vitarendezésével kapcsolatos illetékes szervezet a Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P. O. Box 29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk vagy a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett alternatív vitarendezési szervezetek listáján (a lista elérhető a http://www.mhsr.sk oldalon) szereplő más illetékes jogalany; a fogyasztónak joga van kiválasztani, hogy a fent említett alternatív vitarendezési szervezetek közül melyikhez fordul. A fogyasztó a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon elérhető online vitarendezési platformot használhatja alternatív vitarendezési javaslat benyújtására.
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410 E-mail: [email protected] Olyan jogviták esetén, ahol Vevő és Eladó nem találnak megoldást, Vevő a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Eladó székhelye szerinti illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület elérése: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. Telefon: +36 1/488-2131 E-mail: [email protected]