Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát
Weboldalunk működésének biztosítása érdekében sütiket használunk. A hozzájárulás megadását követően ezeket a harmadik fél hirdetési platformjain a forgalom elemzésére és a hirdetések személyre szabására használjuk fel, mindig az adatvédelmi szabályzatunkkal összhangban.
- Vásárlást megelőzően: küldje el nekünk a konkurencia oldalának linkjét, a minden termék mellett megtalálható "Árgarancia" gombra kattintva, s várja meg míg munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, s ajánlatot tesznek Önnek.
- Vásárlást követően: a vásárlást követő 14 napon belül érvényesítheti az árgaranciát a korábban megvásárolt termékre. Amennyiben kedvezőbb ajánlatot talált, vagy oldalunkon árcsökkenést tapasztalt, az árkülönbözetre kupont igényelhet.
Kövesse az alábbiakat:
- szemeljen ki egy terméket, melyet webáruházunkban szeretne megvásárolni
- kattintson az „Árgarancia" gombra, ami minden egyes termék oldalán megtalálható
- töltse ki az adatlapon a szükséges mezőket, beleértve a jobb ajánlatra vonatkozó linket is
Amennyiben az ajánlat összhangban van ezen garancia feltételeivel, abban az esetben munkatársaink válaszolnak Önnek, s tájékoztatják a termék kedvezőbb áron történő megvásárlásával kapcsolatos további teendőkről.
Az árkülönbözetet, szigorúan a kérelmet benyújtó személyéhez fűződő, a következő vásárlás alkalmával levásárolható kedvezménykupon formájában kapja meg.
Bár a kedvezménykupont már a kérelem feldolgozása utána megkapja, érvényesíteni csak a a 14 napos visszavásárlási garancia lejárta után tudja.
- ha a konkurencia kedvezőbb ajánlata időkorláttal rendelkezik (pl.: kiárusítás, akció), azaz nem állandó ár.
- ha a konkurens ajánlat nem releváns, pl.: nem szállít Európába, az ár nem tartalmazza az ÁFÁ-t, adót, szállítási költséget, az oldalon nincsenek feltüntetve az eladó hivatalos adatai, nem rendelkezik megbízható bolt tanúsítvánnyal, csak interneten, vagy apróhirdetéses oldalon értékesít, vagy nehezen meghatározható a termék valós ára az árfolyamnak köszönhetően
- ha az adott termék nincs készleten a konkurenciánál
- ha a konkurencia nem biztosít szállítást a Muziker webáruház azon országába, ahol vásárolsz
- ha a konkurens ajánlat már kibontott, visszacserélt, javított vagy bármilyen megváltozott állapotú termékre vonatkozik
- ha a kérelem a megvásárolást követő 14 napon túl érkezik be
- ha a konkurenciánál kedvezmény kuponnal, vagy nem hivatalos árajánlattal sikerült elérni a jobb árat
Új termékek ár-összehasonlítását kiállított, sérült, B-stockos termékekkel nincs módunk elismerni.
Ha a megrendelés pillanatában magasabb árat fizetett az adott termékért, mint ami jelenleg az oldalunkon található, akkor a különbözetet kedvezménykuponnal egyenlítjük ki. És, hogy miért is tesszük ezt? Mert azt szeretnénk, ha a vásárlók bíznának abban, hogy minden esetben a Muzikertől kapják a legjobb árat, akár 14 nap távlatából is! Garantáljuk, hogy ilyen hozzáadott értéket senki más nem biztosít Önnek!
A visszavásárlási garancia lejárta után 6 hónapig tudja felhasználni a kupont, ezután a kedvezmény semmissé válik.
A bizonyítási kényszer a vásárlót terheli, amennyiben a jobb ár oldalunkon már nem szerepel, a Muziker nem köteles információt adni arról, hogy az ajánlat miért nem érvényes többé.
Igen, a webáruház összes többi előnyével együtt ez is vonatkozik a mintaboltokra is. Ez esetben azonban üzleteink nem tudják feldolgozni a kérelmeket, melyek online felületünkön történt vásárlásokra vonatkoznak, valamint a garanciát kizárólag a Muziker Smile tagsággal rendelkező vásárlók érvényesíthetik mintaboltjainkban.
Igen, érvényesítheti. Ebben az esetben azonban az árgarancia érvényesítését megelőzően győződjön meg arról, hogy az ajánlat tartalmazza-e az adóterhet és a szállítási költséget valamint az aktuális árfolyamot is.
FONTOS MEGJEGYZÉS: A konkurencia árának forintban kifejezett árnak kell lennie! Az árgarancia NEM VONATKOZIK cégekre, vállalkozókra, szervezetekre!