Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Árgarancia

Mit jelent az árgarancia?

- Vásárlást megelőzően: küldje el nekünk a konkurencia oldalának linkjét, a minden termék mellett megtalálható "Árgarancia" gombra kattintva, s várja meg míg munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot, s ajánlatot tesznek Önnek.
- Vásárlást követően: a vásárlást követő 14 napon belül érvényesítheti az árgaranciát a korábban megvásárolt termékre. Amennyiben kedvezőbb ajánlatot talált, vagy oldalunkon árcsökkenést tapasztalt, az árkülönbözetre kupont igényelhet.


Hogyan igényelhetek jobb árat a vásárlást megelőzően?

Kövesse az alábbiakat:

- szemeljen ki egy terméket, melyet webáruházunkban szeretne megvásárolni
- kattintson az „Árgarancia" gombra, ami minden egyes termék oldalán megtalálható
- töltse ki az adatlapon a szükséges mezőket, beleértve a jobb ajánlatra vonatkozó linket is

Amennyiben az ajánlat összhangban van ezen garancia feltételeivel, abban az esetben munkatársaink válaszolnak Önnek, s tájékoztatják a termék kedvezőbb áron történő megvásárlásával kapcsolatos további teendőkről.

Milyen formában kapom meg az árkülönbözetet?

Az árkülönbözetet, szigorúan a kérelmet benyújtó személyéhez fűződő, a következő vásárlás alkalmával levásárolható kedvezménykupon formájában kapja meg.


Mikor használhatom fel a kedvezménykupont?

Bár a kedvezménykupont már a kérelem feldolgozása utána megkapja, érvényesíteni csak a a 14 napos visszavásárlási garancia lejárta után tudja.


Milyen esetben nem érvényesíthetem ezt a garanciát?

- ha a konkurencia kedvezőbb ajánlata időkorláttal rendelkezik (pl.: kiárusítás, akció), azaz nem állandó ár.

- ha a konkurens ajánlat nem releváns, pl.: nem szállít Európába, az ár nem tartalmazza az ÁFÁ-t, adót, szállítási költséget, az oldalon nincsenek feltüntetve az eladó hivatalos adatai, nem rendelkezik megbízható bolt tanúsítvánnyal, csak interneten, vagy apróhirdetéses oldalon értékesít, vagy nehezen meghatározható a termék valós ára az árfolyamnak köszönhetően

- ha az adott termék nincs készleten a konkurenciánál

- ha a konkurencia nem biztosít szállítást a Muziker webáruház azon országába, ahol vásárolsz

- ha a konkurens ajánlat már kibontott, visszacserélt, javított vagy bármilyen megváltozott állapotú termékre vonatkozik

- ha a kérelem a megvásárolást követő 14 napon túl érkezik be

- ha a konkurenciánál kedvezmény kuponnal, vagy nem hivatalos árajánlattal sikerült elérni a jobb árat

Új termékek ár-összehasonlítását kiállított, sérült, B-stockos termékekkel nincs módunk elismerni.


A garancia nem vonatkozik a konkurenciánál vagy a Muzikernél akciós termékekre.

Mi történik azonban, ha a vásárlást követő néhány napban akcióssá válik a Muziker oldalán?

Ha a megrendelés pillanatában magasabb árat fizetett az adott termékért, mint ami jelenleg az oldalunkon található, akkor a különbözetet kedvezménykuponnal egyenlítjük ki. És, hogy miért is tesszük ezt? Mert azt szeretnénk, ha a vásárlók bíznának abban, hogy minden esetben a Muzikertől kapják a legjobb árat, akár 14 nap távlatából is! Garantáljuk, hogy ilyen hozzáadott értéket senki más nem biztosít Önnek! 


Mennyi időm van a kedvezménykupon felhasználására?

A visszavásárlási garancia lejárta után 6 hónapig tudja felhasználni a kupont, ezután a kedvezmény semmissé válik.


Jobb árat találtam, de az ajánlat eltűnt...

A bizonyítási kényszer a vásárlót terheli, amennyiben a jobb ár oldalunkon már nem szerepel, a Muziker nem köteles információt adni arról, hogy az ajánlat miért nem érvényes többé.


A mintaboltokra is vonatkozik ez a garancia?

Igen, a webáruház összes többi előnyével együtt ez is vonatkozik a mintaboltokra is. Ez esetben azonban üzleteink nem tudják feldolgozni a kérelmeket, melyek online felületünkön történt vásárlásokra vonatkoznak, valamint a garanciát kizárólag a Muziker Smile tagsággal rendelkező vásárlók érvényesíthetik mintaboltjainkban.


Érvényesíthetem az árgaranciát más országok webáruházai kínálata alapján is?

Igen, érvényesítheti. Ebben az esetben azonban az árgarancia érvényesítését megelőzően győződjön meg arról, hogy az ajánlat tartalmazza-e az adóterhet és a szállítási költséget valamint az aktuális árfolyamot is.

FONTOS MEGJEGYZÉS: A konkurencia árának forintban kifejezett árnak kell lennie! Az árgarancia NEM VONATKOZIK cégekre, vállalkozókra, szervezetekre!