Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Maximális teljesítmény, sebesség és vezérlés.
IZOMETRIA
Kinagyított Sweet Spot
- Az ISOMETRICTM technológia továbbra is segíti a világ legnagyobb szereplőit a globális sikerek elérésében.
- A több mint 30 éve kifejlesztett ISOMETRICTM dizájn 7%-kal* növeli az édes foltot. A hagyományos kerek kerethez képest az ISOMETRICTM négyszögletes ütő nagyobb édes pontot generál a fő- és kereszthúrok metszéspontjának optimalizálásával.
- Az ISOMETRICTM jobb irányítást biztosít a teljesítmény feláldozása nélkül. Az ISOMETRICTM a Yonex CO., LTD védjegye.
*Yonex által tesztelt
Szilárd mag
- A beépített tömör mag csökkenti az ütközés során fellépő káros rezgéseket. Minden Japánban gyártott rakéta szilárd maggal rendelkezik.
Ultra PE szál
- A tengely ''Ultra PEF'' – ultra polietilén szál – felhasználásával készült, amely elég könnyű ahhoz, hogy lebegjen a vízen, mégis képes ellenállni a hatalmas erőknek. Ezek a tulajdonságok maximális ütéselnyelést tesznek lehetővé.
Szuper vékony tengely
- A YONEX valaha készült legvékonyabb ütője jelentősen csökkenti a légellenállást, miközben maximális érzetet biztosít.
Energy Boost CAP PLUS
- Egyedi alakú "sapka", amely maximalizálja a tengely teljesítményét. Az elülső rész lehetővé teszi a tengely meghajlását, míg az oldalsó ívszerű görbület stabilizálja az ütő elülső részét azáltal, hogy megakadályozza a tengely elcsavarását.
T-horgony
- A T-csuklóban használt T-ANCHOR kompozit anyag segít csökkenteni a túlzott nyomatékot a középponttól eltérő ütközéskor.
Beépített T-csukló
- A könnyű T-Joint növeli a kosár stabilitását a húrokon, maximalizálva a teljesítményt és a kontrollt.
Doboz keret
- Az extra merev profil szilárd, stabil érzetet biztosít a kosárnak való ütközéskor.
ZSEBETÖLTÉS BOOSTER
- A keret POCKETING BOOSTER-rel van kezelve, egy szabadalmaztatott gumi anyaggal, amely kiemeli a keret rugalmasságát.
FEJLESZTETT ÍVSZÁRVÁZ
- Magabiztosan irányítható az egyedi vázszerkezetnek köszönhetően, amely felülről, oldalról lefelé haladva különböző mértékben hajlítható, úgy tervezték, hogy növelje a kosár tapadását, miközben csökkenti az instabilitást és az ütközéskor elcsavarodást.