Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát
Weboldalunk működésének biztosítása érdekében sütiket használunk. A hozzájárulás megadását követően ezeket a harmadik fél hirdetési platformjain a forgalom elemzésére és a hirdetések személyre szabására használjuk fel, mindig az adatvédelmi szabályzatunkkal összhangban.
A kézbesítéssel nem végződnek a kötelezettségeink
Kevés webáruház büszkélkedhet saját hivatalos szervizközponttal. A Muzikernél arra törekszünk, hogy az ügyfeleink az első pillanattól kezdve magas színvonalú szolgáltatásban részesüljenek, hogy a pozitív élményt még éveken át megőrizzék. A vásárlással nem érnek véget a kötelezettségeink. Tudjuk, hogy a jó benyomáshoz nem elég a számos szabadidős tevékenységhez kínált minőségi termékek kedvező árú és széles választéka, a gyors és szakszerű tanácsadás az EU 26 országának ügyfelei részére, a biztonságos és problémamentes fizetési lehetőség vagy a pontos kiszállítás. A vásárlás után is gondoskodunk ügyfeleinkről, nem hagyjuk őket magukra akkor sem, ha valami elromlik.
"A reklamációs központunk hivatalos szervizzel rendelkezik, lehetővé téve a hibák gyors és szakszerű javítását. Hogy a vállalt kötelezettségeinket teljesíthessük, tapasztalt szakemberekből, szerelőkből és tesztelőkből álló saját csapatot alkalmazunk. A központunk több mint 30 neves márka hivatalos szervize, emellett együttműködünk más szervizközpontokkal, melyek összesen több mint 160 további márkát szolgálnak ki. Számíthat a tapasztalaunkra! "
Az általunk forgalmazott termékek csak kiváló minűségűek, melyeket a szállítást előtt alaposan megvizságlunk. Ha ennek ellenére valamilyen meghibásodást észlel, vagy valamilyen sérülés keletkezik a terméken, akkor be kell jelenteni a reklamációt és érvényesítheti a garanciát. Hogyan érvényesíthetem a reklamációt?