Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Aerodinamikai teljesítmény, biztonság és szellőzés a legmagasabb szintű védelem érdekében.
- Az aerodinamikai teljesítmény, a biztonság és a szellőzés nem kell, hogy egymás rovására menjen. A fejlesztés során a teljes sisakos megközelítést alkalmazva páratlan szintű aerodinamikai teljesítményt, biztonságot és szellőzést tudtunk nyújtani kompromisszumok nélkül. A Venturi-effektus által ihletett sisak légáramlási zónái lehetővé teszik, hogy a sisak hatékonyabban tudjon áthaladni a levegőn, így gyorsabban halad. A sisak körül áramló maradék levegőt egy 22°-os aerodinamikai hátsó él szabályozza, amely tökéletes szög a turbulencia minimalizálásához és az aerodinamikai teljesítmény további javításához. Azáltal, hogy a levegő a sisakon, nem pedig körülötte halad át, minimálisra csökkenti a lábnyomát, miközben javul a szellőzési és hűtési tulajdonságai. A teljes sisakos megközelítés további jellemzői közé tartozik a teljesen becsomagolt unibody héj EPS béléssel a súly és a védelem közötti ideális egyensúly érdekében. A forgási ütések elleni fokozott védelmet biztosító Mips-ekkel, a sisak könnyű állítórendszerrel is rendelkezik, amely az egész fejet lefedi a kényelmes és biztonságos illeszkedés érdekében.
KIEMELT
- Venturi-ihlette légáramlás
- Tesztelt CFD
- A 22°-os hátsó él minimalizálja a turbulenciát
- Hely a szemüvegnek
Mips Integra
- Az agyvédő szakemberek legújabb technológiája A Mips növeli a védelmet a forgási behatásokkal szemben.
EPS betét
- Az EPS bélés úgy lett optimalizálva, hogy kis súly mellett is ütésvédelmet nyújtson.
Unibody PC Shell
- A teljesen becsomagolt unibody PC héj javítja a szerkezeti stabilitást és növeli a sisak integritását.
360°-ban állítható vágás
- Az egyszerű 360°-os állítási rendszer megkönnyíti a biztonságos és kényelmes illeszkedést.
Légáramlás szellőztetés
- Az innovatív légáram-kialakítás a levegőt átnyomja a sisakon a kivételes szellőzés érdekében.
Venturi-ihlette légáramlás
- A sisak légáramlási zónáit Venturi cső ihlette a légellenállás csökkentése érdekében.
Tesztelt CFD
- Egyedülálló aerodinamikai kialakítás, amelyet kiterjedt CFD teszteléssel optimalizáltak a turbulencia minimalizálása érdekében.
22°-os hátsó él
- A sisak körül áramló maradék levegőt a 22°-os aerodinamikus hátsó él szabályozza: ez az ideális szög a turbulencia minimalizálásához.
Hely a szemüvegnek
- A sisak elején található speciális, nagy súrlódású párnák a napszemüveg egyszerű és biztonságos tárolását teszik lehetővé lovaglás közben.