Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

5

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

5
Az ausztrál DH-versenyzővel, Troy Brosnannal együttműködésben tervezett Dissector célja a légellenállás minimalizálása, miközben megőrzi az irányítást a kanyarokban. Ez a sokoldalú abroncs a pályaviszonyoktól függően elöl, párosként vagy hátul is használható. Kategória: Trail, Enduro, Downhill Felhasználási javaslat: Száraztól laza körülményekig...
Olvass el többet
Készleten 2 db
Holnap elküldjük ,
2024-11-25
Most csak 15 295 Ft a következő kóddal BLACK5
16 100 Ft
17 100 Ft
- 6 %
MTB kerékpár gumiabroncs MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

16 100 Ft
17 100 Ft
- 6 %

Termékkód: ETB00240600 | ID: 1057321

MAXXIS Dissector 27,5" (584 mm) Black 2.4 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:

Az ausztrál DH-versenyzővel, Troy Brosnannal együttműködésben tervezett Dissector célja a légellenállás minimalizálása, miközben megőrzi az irányítást a kanyarokban. Ez a sokoldalú abroncs a pályaviszonyoktól függően elöl, párosként vagy hátul is használható.

  • Kategória: Trail, Enduro, Downhill
  • Felhasználási javaslat: Száraztól laza körülményekig
  • Javasolt beépítés: elöl vagy hátul

TECHNOLÓGIA

3C MAXXTERRA

  • A Maxxis 3C MaxxTerra egy köztes hármas keverék konfiguráció, amelyet a hegyi gumiabroncs-kínálatban használnak. A 3C MaxxTerra keverék nagyobb tapadást biztosít, mint a 3C MaxxSpeed, de kisebb futófelület-kopást és jobb gördülést biztosít, mint a MaxxGrip, így ideális minden körülmények között való terepre.

3C MAXXGRIP

Ez a nagy tapadású, megalkuvást nem tűrő tapadású keverék ugyanaz, mint amit a lesikló és enduro világkupa világbajnokság legjobb sportolói használnak, és most már többféle abroncskonfigurációban is elérhető, hogy minden versenyzőt lefedjen.

  • 3C MaxxGrip + EXO abroncs = Könnyű vezetés ösvényeken nedves / csúszós körülmények között
  • 3C MaxxGrip + EXO+ gumiabroncs = sokoldalú terepen való közlekedés nedves / csúszós körülmények között
  • 3C MaxxGrip + DoubleDown abroncs = Versenyenduró és e-bike
  • 3C MaxxGrip + Downhill gumiabroncs = Downhill versenyek és nagy hatótávú e-bike

EXO

  • Az EXO egy vágás- és kopásálló anyag, amelyet számos Maxxis mountain bike és murvás gumiabroncs oldalfalára adnak. Ez a sűrű szövésű anyag könnyű és rendkívül rugalmas, így a kabát teljesítménye változatlan marad. Válassza az EXO Protectiont a nagyobb tartósság érdekében murvás lovaglás, XC és könnyű utakon.

EXO+

  • Az EXO+ a Maxxis közepes defektvédelmi opciója, amely minden körben terepre és könnyű e-bike-okhoz használható. Kezdjük egy strapabíró, 60 TPI-s burkolattal, az oldalfalakat a legendás EXO defektvédő réteggel egészítjük ki, majd egy kis butilbetéttel zárjuk a sarok körül. A merev burkolat és az EXO anyag véd a sziklák és gyökerek okozta sérülések ellen, míg a butil bélés védi a burkolatot a defektektől és segít megelőzni a felni sérülését.

DUPLA LE (DD)

  • A DoubleDown (DD) egy gumimegoldás enduro versenyekhez és e-bike használathoz. Két réteg könnyű, 120 TPI anyagból készült butil oldalfallal kombinálva rendkívül tartós gumiabroncs jön létre, amely több visszacsatolást biztosít, mint egy lejtős abroncs. A DoubleDown abroncsok valamivel könnyebbek, mint Downhill társai, de valójában az „útérzet” különbsége az, ami megkülönbözteti őket.

TUBELESS KÉSZ

A gumiabroncsok készen állnak a tömlő nélküli használatra, és számos előnnyel járnak a motoros számára: alacsonyabb légnyomás futása, ami javítja a tapadást; alacsonyabb gördülési ellenállás a tömlős abroncshoz képest; és kisebb a hibalehetőség. A tömlő nélküli gumiabroncsok oldalfalán ''TR'' betűk vannak jelölve.

  • A tömlő nélküli gumiabroncsokat tömlő nélküli felnikre kell felszerelni, és a nyomás fenntartása érdekében folyékony tömítőanyagot kell használni. A folyékony tömítőanyagok további előnye, hogy tömítik a kis defekteket. Ügyeljen arra, hogy rendszeresen ellenőrizze a tömítőanyagot, és szükség szerint cserélje ki, mert idővel kiszárad.

SZÉLES ÚT

A Wide Trail (WT) konstrukció optimalizálja a mintaelrendezést és a profilt a mai modern szélesebb felnikeken. A hagyományos gumiabroncsokat régebbi, keskenyebb felnikre tervezték, és túlságosan négyzet alakú abroncsprofilt hozhatnak létre, ami az optimálisnál gyengébb teljesítményt eredményez. A WT abroncsokat 35 mm-es belső felniszélességre optimalizálták, de bizonyítottan 30-35 mm-es belső felniszélességben is működnek, a versenyző preferenciáitól függően.

  • A Maxxis Wide Trail XC gumiabroncsokat 30 mm-es belső keréktárcsákkal való használatra optimalizálták, de jól működnek akár 25 mm-es felniknél is. A Maxxis nem ajánl 30 mm-nél szélesebb vagy 25 mm-nél keskenyebb felniket.

Felhasználás

Típus

Funkció

Különleges képességek

Tulajdonságok

Szín a gyártó szerint

Black

TPI

60

Méretek és súly

Átmérő

Szélesség (hüvelyk)

2,4

Szélesség (mm)

57

Súly (g)

878

Ország

Gyártás országa

Taiwan

5 / 5

Az értékelések száma alapján: 3

5 3
4 0
3 0
2 0
1 0

Minden értékelés olyan ellenőrzött ügyfelektől származik, akik a múltban vásárolták tőlünk a terméket.

H

Helmut S.

at Zászló

Ausztria

2023.09.14.

Schnelle Lieferung. Passt perfekt.

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.
M

Matej N.

sk Zászló

Szlovákia

2022.08.21.

Obycajny TR plast, na predne koleso staci. Vyborna cena oproti konkurencii

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.
P

Pavel R.

cz Zászló

Csehország

2022.07.29.

Zdá se, že drží velmi dobře.

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.