Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Értékesítés megszűnt

MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 MTB kerékpár gumiabroncs

4,70
Értékesítés megszűnt

MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 MTB kerékpár gumiabroncs

4,70
Greg Minnaar tipikus abroncsa – a Maxxis Assegai – kiváló tapadást biztosít az egész profilban, a dőlésszögtől függetlenül. Az Assegai az első és a hátsó kerekeken egyaránt használható a biztonságérzet érdekében, vagy elődként egy gyorsabb hátsó...
Értékesítés megszűnt
Ez a termék nincs gyártás alatt, vagy nem része az aktuális kínálatnak. Alternatív termék kiválasztását ajánljuk
(4) alternatíva kiválasztása
MTB kerékpár gumiabroncs MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 MTB kerékpár gumiabroncs

MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 MTB kerékpár gumiabroncs

(4) alternatíva kiválasztása

Termékkód: ETB00163300 | ID: 1032136

MAXXIS Assegai 27,5" (584 mm) Black 2.5 MTB kerékpár gumiabroncs

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:

Greg Minnaar tipikus abroncsa – a Maxxis Assegai – kiváló tapadást biztosít az egész profilban, a dőlésszögtől függetlenül.

  • Az Assegai az első és a hátsó kerekeken egyaránt használható a biztonságérzet érdekében, vagy elődként egy gyorsabb hátsó gumival kombinálva.

Műszaki adatok:

  • Kettős keverék, 3C MaxxTerra vagy 3C MaxxGrip opciók
  • 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) vagy Downhill (2x60 TPI) változatok
  • EXO vagy EXO + defektvédelmi opciók
  • A Wide Trail (WT) méretek 35 mm-es belső szélességű felnikhez vannak optimalizálva
  • Kategória: Trail, Enduro, Downhill
  • Felhasználási javaslat: Trail, enduro és downhill minden feltétele
  • Javasolt rögzítés: Első és hátsó kerék

Technológiák:

  • 3C MaxxTerra: Közepes keverék, amelyet válogatott hegyi gumiabroncsokhoz használnak. A 3C MaxxTerra puhább és nagyobb tapadást biztosít, mint a 3C MaxxSpeed, valamint kisebb kopást és kisebb gördülési ellenállást biztosít, mint a MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: A Maxxis MaxxGrip 3C keveréke a legjobb körbefutó gumit használja hegyi kerékpárokhoz. Ez a nagy tapadású keverék ugyanaz, mint amit a lesiklás világkupa és az Enduro World Series vezető sportolói használnak, és most már többféle abroncskonfigurációban is elérhető, hogy minden versenyzőt lefedjen.
  • EXO: Vágás- és kopásálló anyag került számos Maxxis MTB gumiabroncs oldalfalára. Ez a sűrű szövésű anyag könnyű és rendkívül rugalmas, ami biztosítja, hogy az abroncs teljesítménye változatlan marad. Válassza az EXO Protectiont a nagyobb tartósság érdekében, ha murvás, XC és könnyű utakon vezet.
  • EXO +: Közepes defektvédelem a Maxxis-tól, sokoldalú nyomkövetéshez és könnyű e-bike-okhoz. A merev gumiabroncs és az EXO + anyaggal kombinálva védi az abroncsot, míg a butil bélés segít megelőzni a felni sérülését.
  • Duplázás: Abroncsmegoldások enduro versenyekhez és e-bike-okhoz. A 120 TPI könnyű anyagunk két rétegét butil oldalburkolattal kombináljuk, hogy rendkívül tartós gumiabroncsot hozzunk létre, amely több visszajelzést ad, mint a Downhill downhill abroncsok. A DoubleDown abroncsok valamivel könnyebbek, mint Downhill társai, miközben valódi különbséget kínálnak a menetérzetben. Egyes versenyzők előnyben részesíthetik a Downhill abroncsok által biztosított erősen csillapított futást.
  • Tubeless készen: A tömlő nélküli kész abroncsok számos előnnyel járnak a motoros számára: alacsonyabb légnyomást tud működtetni, ami javítja a tapadást, alacsonyabb gördülési ellenállást a tömlős típusú abroncsokhoz képest, és kisebb az ellapulás esélye. A gumiabroncsok oldalfalán a „TR” szimbólum látható, kompatibilis felnire kell felszerelni, és a nyomás fenntartása érdekében folyékony tömítőanyagot kell használni. A folyékony tömítőanyagok ugyanakkor azzal az extra előnnyel is rendelkeznek, hogy tömítik a kis defekteket. Ne felejtse el rendszeresen ellenőrizni a tömítőanyagot, és szükség szerint cserélje ki, mert idővel kiszárad.
  • Széles nyomvonal: A Wide Trail (WT) konstrukció optimalizálja az abroncs elrendezését és profilját a mai modern, szélesebb felniken. A hagyományos gumiabroncsokat régebbi, keskenyebb típusú keréktárcsákhoz tervezték, és túl szögletes profilt képezhetnek, ami kevésbé optimális teljesítményt eredményez. A WT abroncsok 35 mm-es belső felniszélességre lettek optimalizálva, de a versenyző preferenciáitól függően 30-35 mm-es tartományban is beváltak. A Maxxis Wide Trail XC abroncsokat 30 mm-es belső keréktárcsákkal való használatra optimalizálták, de jól használhatók 25 mm-nél keskenyebb felniken. A Maxxis nem ajánl 30 mm-nél szélesebb vagy 25 mm-nél keskenyebb felniket.
  • Lesiklás: Ahogy a neve is sugallja, a Maxxis downhill abroncsokat extrém használatra tervezték, a lesiklástól a kerékpárparkon át a szabad lovaglásig vagy a hosszú utazásokig elektromos kerékpárokkal. A Maxxis Downhill gumiabroncs két réteg tartós, 60 TPI-s anyagunkból, valamint egy nagy butilgumi bélésből készül, amely mindkét saroktól az oldalfalig terjed. A butil bélés segít megelőzni a repedéseket, védi a felnit az ütésektől és további stabilitást biztosít.

Felhasználás

Típus

Tulajdonságok

Szín a gyártó szerint

Black

TPI

60

Méretek és súly

Átmérő

Szélesség (hüvelyk)

2,5

Súly (g)

1075

Ország

Gyártás országa

Taiwan

4,70 / 5

Az értékelések száma alapján: 15

4 0
3 0
2 0
1 1

Minden értékelés olyan ellenőrzött ügyfelektől származik, akik a múltban vásárolták tőlünk a terméket.

M

Martin F.

cz Zászló

Csehország

2024.09.15.

Zboží dorazilo do 2 dnů, přesně podle požadované konfigurace.

Az áru 2 napon belül megérkezett, pontosan a kívánt konfigurációnak megfelelően.

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.
M

Michael L.

de Zászló

Németország

2024.09.11.

I

Igor D.

sk Zászló

Szlovákia

2024.07.22.

100% spokojnosť

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.
P

Philippe B.

fr Zászló

Franciaország

2024.07.01.

rapide et fiable...pas de soucis

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.
T

Tristan D.

fr Zászló

Franciaország

2024.06.05.

Nickel, rien à dire sur le matériel et la livraison

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.