Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Greg Minnaar tipikus abroncsa – a Maxxis Assegai – kiváló tapadást biztosít az egész profilban, a dőlésszögtől függetlenül.
- Az Assegai az első és a hátsó kerekeken egyaránt használható a biztonságérzet érdekében, vagy elődként egy gyorsabb hátsó gumival kombinálva.
Műszaki adatok:
- Kettős keverék, 3C MaxxTerra vagy 3C MaxxGrip opciók
- 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) vagy Downhill (2x60 TPI) változatok
- EXO vagy EXO + defektvédelmi opciók
- A Wide Trail (WT) méretek 35 mm-es belső szélességű felnikhez vannak optimalizálva
- Kategória: Trail, Enduro, Downhill
- Felhasználási javaslat: Trail, enduro és downhill minden feltétele
- Javasolt rögzítés: Első és hátsó kerék
Technológiák:
- 3C MaxxTerra: Közepes keverék, amelyet válogatott hegyi gumiabroncsokhoz használnak. A 3C MaxxTerra puhább és nagyobb tapadást biztosít, mint a 3C MaxxSpeed, valamint kisebb kopást és kisebb gördülési ellenállást biztosít, mint a MaxxGrip.
- 3C MaxxGrip: A Maxxis MaxxGrip 3C keveréke a legjobb körbefutó gumit használja hegyi kerékpárokhoz. Ez a nagy tapadású keverék ugyanaz, mint amit a lesiklás világkupa és az Enduro World Series vezető sportolói használnak, és most már többféle abroncskonfigurációban is elérhető, hogy minden versenyzőt lefedjen.
- EXO: Vágás- és kopásálló anyag került számos Maxxis MTB gumiabroncs oldalfalára. Ez a sűrű szövésű szövet könnyű és rendkívül rugalmas, ami biztosítja, hogy az abroncs teljesítménye változatlan marad. Válassza az EXO Protectiont a nagyobb tartósság érdekében, ha murvás, XC és könnyű utakon vezet.
- EXO +: Közepes defektvédelem a Maxxis-tól, sokoldalú nyomkövetéshez és könnyű e-bike-okhoz. A merev abroncs és az EXO + anyaggal kombinálva védi az abroncsot, míg a butil bélés segít megelőzni a felni sérülését.
- Duplázás: Abroncsmegoldások enduro versenyekhez és e-bike-okhoz. A 120 TPI könnyű anyagunk két rétegét butil oldalburkolattal kombináljuk, hogy rendkívül tartós gumiabroncsot hozzunk létre, amely több visszajelzést ad, mint a Downhill downhill abroncsok. A DoubleDown abroncsok valamivel könnyebbek Downhill társaikhoz képest, miközben valódi különbséget kínálnak a menetérzetben. Egyes versenyzők előnyben részesíthetik a Downhill abroncsok által biztosított erősen csillapított futást.
- Tubeless készen: A tömlő nélküli kész abroncsok számos előnnyel járnak a motoros számára: alacsonyabb légnyomást tud működtetni, ami javítja a tapadást, alacsonyabb gördülési ellenállást a tömlős típusú abroncsokhoz képest, és kisebb az ellapulás esélye. A gumiabroncsok oldalfalán a „TR” szimbólum látható, kompatibilis felnire kell felszerelni, és a nyomás fenntartása érdekében folyékony tömítőanyagot kell használni. A folyékony tömítőanyagok ugyanakkor azzal az extra előnnyel is rendelkeznek, hogy tömítik a kis defekteket. Ne felejtse el rendszeresen ellenőrizni a tömítőanyagot, és szükség szerint cserélje ki, mert idővel kiszárad.
- Széles nyomvonal: A Wide Trail (WT) konstrukció optimalizálja a gumiabroncs elrendezését és profilját a mai modern, szélesebb felniken. A hagyományos gumiabroncsokat régebbi, keskenyebb típusú keréktárcsákhoz tervezték, és túl szögletes profilt képezhetnek, ami kevésbé optimális teljesítményt eredményez. A WT abroncsok 35 mm-es belső felniszélességre lettek optimalizálva, de a versenyző preferenciáitól függően 30-35 mm-es tartományban is beváltak. A Maxxis Wide Trail XC abroncsokat 30 mm-es belső keréktárcsákkal való használatra optimalizálták, de jól használhatók 25 mm-nél keskenyebb felniken. A Maxxis nem ajánl 30 mm-nél szélesebb vagy 25 mm-nél keskenyebb felniket.
- Lesiklás: Ahogy a neve is sugallja, a Maxxis downhill abroncsokat extrém használatra tervezték, a lesiklástól a kerékpárparkon át a szabad lovaglásig vagy a hosszú utazásokig elektromos kerékpárokkal. A Maxxis Downhill gumiabroncs két réteg tartós, 60 TPI-s anyagunkból, valamint egy nagy butilgumi bélésből készül, amely mindkét saroktól az oldalfalig terjed. A butil bélés segít megelőzni a repedéseket, védi a felnit az ütésektől és további stabilitást biztosít.