Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A WTB legkeményebb hátsó gumija. A futófelület közepén széles és hosszú fülek váltakoznak, hogy támogassák a fékezési tapadást és a gördülési képességet. Pont amire szüksége van a hátsó gumiból. A gumiabroncs profilja négyzet alakú, és igazán szembetűnő oldalsó kiemelkedésekkel rendelkezik, hogy dőléskor megfelelően beleharapjanak a terepre. E-bike-okon is használható.
- A HASZNÁLAT : Enduro - Gravitáció
NAGY ELŐADÁSOK
- A futófelület minden területén található hatalmas fülek azt bizonyítják, hogy a bíró mindenekelőtt a tapadást részesíti előnyben. A hosszú, vastag fülek sziklás terepen mennek keresztül anélkül, hogy éles kanyarokban meghajolnának. Mindegyik fül teljes hosszúságú lécekkel van felszerelve, hogy lényegében megduplázza a járdával érintkező fülélek mennyiségét.
LAPOS FELSŐ PROFIL
- A Judge futófelület oldalirányú íve "laposabb", mint a legtöbb gumiabroncs, ami azt eredményezi, hogy az oldalsó fülek korábban kapcsolódnak be a kanyarokban, mint egy kerekebb profilú abroncsnál. Ez lehetővé teszi, hogy az oldalsó fülek gyorsabban és mélyebben beleássák magukat a terepbe, ami javítja a kanyarodást az emelkedőn kívüli autópályákon.
TERVEZÉS
- A bíró széles, szögletes fülekkel rendelkezik, amelyek maximalizálják a fékezési tapadást és javítják a gumiabroncsok élettartamát. Az oldalsó fülek kinyúlnak a burkolat oldalfalán, hogy megvédjék a vágástól. Javasoljuk, hogy párosítsa a Judge-ot a Verdict 2.5-tel vagy a Vigilante 2.5-tel.
LÉLEKMENTES KOMPATIBILITÁS
- A TCS (Tubeless Compatible System) egy szabványosított WTB cső nélküli rendszer. Ezek a gumiabroncsok TCS tömlő nélküli abroncsot tartalmaznak, amely szinte kiküszöböli a defekteket, és alacsonyabb abroncsnyomást tesz lehetővé a tapadás és a kényelem javítása érdekében a hagyományos tömlős abroncsokhoz képest.
TRITEC KEVERÉK
- A TriTec három különböző gumikeveréket egyesít, amelyek a futófelületen elfoglalt helyüktől függően különböző szintű tapadást, tartást és tartósságot biztosítanak. A nagy keménységű gumi a teljes futófelület alapját képezi, és kissé belenyúlik az egyes fülek aljába is, hogy további alátámasztást biztosítson a többi fülben használt lágyabb keverékek alatt. A középső fülek közepes keménységű vegyülettel rendelkeznek, amely tapadást és tartósságot biztosít a gördülési hatékonyság feláldozása nélkül, míg a külső fülek a legpuhább keverékkel rendelkeznek a maximális tapadás és a lassú pattanás érdekében.