Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A Byway abroncs futófelületének középső része a kövezett utakon végtelen gyors kalandokhoz készült, míg a markáns kiemelkedésekkel ellátott oldalsó része jelentős alátámasztást tesz lehetővé, ha sáros vagy laza felületekről van szó. Az oldalfalakba való kiterjesztése növeli a kanyarodási tapadást, és további mintavédelmet biztosít.
A HASZNÁLAT
HATÉKONYAN SIMA KÖZPONT
- Minimalizálja a gördülési ellenállást az abroncs elsődleges érintkezési pontján, és szögletes hornyokba folyik, amelyek elvezetik a vizet a középvonaltól.
TÁMOGATÁSI KÖZPONT FUTÓFOKOZAT
- A futófelület kis gyémántjai elegendő tapadást biztosítanak ahhoz, hogy a tárgyak függőlegesen maradjanak, mielőtt elérnék a külső füleket.
MEGKÜLÖNBÖZŐ KÜLSŐ BŐVÍTÉSEK
- Biztosítják a kavicsos úton történő kanyarodáshoz szükséges extra tapadást.
LÉLEKMENTES KOMPATIBILITÁS
- A TCS (Tubeless Compatible System) egy szabványosított WTB cső nélküli rendszer. Ezek a gumiabroncsok TCS tömlő nélküli burkolattal rendelkeznek, amely szinte kiküszöböli a defekteket, és alacsonyabb abroncsnyomást tesz lehetővé a tapadás és a kényelem javítása érdekében a hagyományos tömlős abroncsokhoz képest.
SG2 SZÚRÁSVÉDELEM
- Az SG2 egy egyedülálló defektvédelmi technológia, amely a lábujjtól a lábujjig terjedő fedést biztosít, hogy a futófelület és az oldalfal is védve legyen a vágásoktól és defektektől. Az SG2 nylon szálai egyedülállóan lapos profillal rendelkeznek, amely csökkenti a szálak közötti gumi mennyiségét. A szál/gumi arány javítása növeli a defektállóságot, csökkenti a súlyt és javítja a gumiabroncs teljes élettartamát. Míg az SG2 elsősorban defektvédő réteg, sűrű szövésű szálai javítják a levegő visszatartását is, hogy jobban fenntartsák a nyomást az utazások között.