Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Tisztességtelen előny. Ezek voltak a profi versenyzők szavai. Nagyon büszkén mutatjuk be a Diamana modellt, a valaha készült legfejlettebb gumiabroncs-betétet. A kerékpározás történetében először foglalkoznak azzal a vizsgálattal, hogy a levegőmolekulák hogyan mozognak a gumiabroncsban a gumiabroncs deformációja során.
Miért igazságtalan?
- A gördülési ellenállás, a tapadás, a lengéscsillapítás és a defektvédelem mindig is kompromisszumot jelentett a futófelület keveréke, a gumiabroncs szilárdsága és a légfújás között. A Diamana az egyetlen eszköz, amely lehetővé teszi, hogy egyszerre érjen el alacsonyabb gördülési ellenállást, nagyobb tapadást és simább futást, ezáltal gyorsabbá és biztonságosabbá téve utazását emelkedőn és lejtőn egyaránt. Üdvözöljük az új korszakban!
Hogyan működik?
- Ha megnézzük, hogy egy gumiabroncs hogyan tömörül és pattog ütközés közben, akkor azt látjuk, hogy milyen gyors az egész folyamat, hogy a gumiabroncs burkolata visszanyeri eredeti alakját, mielőtt a felfüggesztések összenyomódnának, és instabil abroncsnyomás jön létre a talajon. a rossz tapadásra. Ezt súlyosbítja a magas légnyomás, de mérsékelhető a gumiabroncsok légnyomásának csökkentésével is, ami tulajdonképpen az, hogy az alacsonyabb gumiabroncs nagyobb tapadást biztosít. Amit létrehoztunk, az egy megoldás ennek a visszapattanásnak a csökkentésére és az abroncs állandó talajnyomáson tartására.
- Az oldalsó csatornák úgy vannak kialakítva, hogy Venturi-effektust hozzanak létre, ami azt jelenti, hogy a csatornákon áthaladó levegő sebessége nő, ahogy a csatornák kisebbek. Ugyanaz az elv, mint a Forma-1-es autók talajhatása, és arra van szükség, hogy felgyorsítsa a levegőt a bélés külső részéből a bélés és a felniágy közötti belső részbe. A levegő beszorul a belső részbe, és sokkal tovább tart, amíg visszajut a külső részbe, így nagyon kevés levegő marad az ütközés helyén az egész pillanatban.
Gödrös felső felület
- A bélés tetején található gödröcskék, amelyeket a golflabdák mélyedései ihlettek, a bélés hullámos formájával együtt elősegítik, hogy a levegő ne verődjön vissza az abroncsba, ami erős lepattanó hatást váltana ki, hanem beáramlik a gumiba. oldalcsatornák.
Az eredmények?
- Gördülési ellenállás: A harmadik rész tesztjei azt mutatták, hogy az RR durva felületeken akár 9%-kal is csökken. Még ha figyelembe vesszük is a betétek súlyát, ez mindig nagyobb emelkedést eredményez.
- Gumiabroncsnyomás a talajon: lényegesen 60%-kal magasabb, így a tapadás teljesen új szintre emelkedik.
- Rezgéscsillapítás: 55%-kal magasabb. Kevesebb fáradtság és stabilabb vezetés.
ellenálló képesség
- A Tubolight Diamana nagy sűrűségű zártcellás EVA habból készül. A sűrűségnek és a keménységnek nagyon nagynak kell lennie ahhoz, hogy használat közben megőrizze alakját, és biztosítsa az állandó légáramlást a csatornák között. Ez a valaha készült leghosszabb élettartamú bélést eredményezi, amely több éves várható élettartammal rendelkezik, mielőtt cserére lenne szükség, még hosszú futások után is.
Felhasználóbarátság
- A telepítés viszonylag egyszerű, összehasonlítható az EVO változatokkal, kompatibilis a piacon lévő összes tömítőanyaggal, és nincs szükség speciális szelepekre.
MÉRETEK
Diamana SL
- A tereppadkák új szabványa minden helyzetben gyorsabb köridőt biztosít. Lágyabb keverék, amely tökéletesen passzol a könnyű xc gumikhoz.
- Súly: 97 gramm, mindössze 29 hüvelyk
Diamana HD
- A legsokoldalúbb méret, közepes keverék, amely fokozott védelmet és tartást biztosít a gumiabroncsok alacsony súlyának megőrzése mellett.
- Használata: downcountry (hátul), trail, enduro / dh (elöl).
- Súly: 145 gramm, csak 29 hüvelyk
Diamana XHD
- Extra kemény keverék, amelyet kifejezetten a kettős rétegű gumiabroncsokhoz terveztek.
- Használata: enduro, lesiklás, e-bike
- Súly: 205 gramm (27,5"), 220 gramm (29")