Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Minőségi orsó, különösen népszerű ponty trófeahalászok körében népszerűsítve, erőteljesebb rudak használatával, ahol nagy tekercskapacitás is szükséges. A tartalék tárcsán kívül két redukció is van: 3,5 és 10. A tekercs számos új technológiát és funkciót használ, mint például az exkluzív, hideg kovácsolt Hagane sebességváltó, X-SHIP sebességváltó, Hi-Speed Drag, védelem víz ellen X védelem, test és rotor a CI4 + kompozitból, és természetesen a Baitrunner a szabad tekercs rendszerhez. A sima futást S-RB és egy görgős csapágy biztosítja.
Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
PARAMÉTEREK
- Kapacitás: 0,35 mm / 550 m
- Súly: 640 g
- Fordítás: 4.6: 1
- Zsinórtekercs a fogantyúnkénti fordulatonként: 110 cm
- Maximális fékerő: 20 kg
TECHNOLÓGIA
- AR-C orsó - a V alakú élű orsó új konstrukciója lehetővé teszi a zsinór kisebb hurkokban történő tekercselését, ami sokkal hosszabb és pontosabb dobásokban tükröződik, miközben a zsinór összekapcsolódásának kockázata a formázottnak köszönhetően minimálisra csökken él
- S-ARB - A speciálisan kialakított, nagy korrózióállóságú golyóscsapágy fedéllel van ellátva, amely megvédi a homoktól, portól vagy sótól
Nagy sebességű húzás - új nagy sebességű fék, amely lehetővé teszi a szabad orsó módról harci módra való váltást a fékanya csak egy nagyon kis fordulatával
HGN Gear - A Hagan hajtókerék Shimano hideg kovácsolási technológiával készül, további megmunkálás nélkül. Ez a korszerű technológia garantálja az egyes orsók hosszú távú zavartalan működését, szilárdságát, könnyedségét és teljesítményét
CI4 plus - A CI4 fejlesztése új anyagot hozott létre, 50% -os szilárdsággal. Ez lehetővé teszi, hogy kisebb alkatrészekkel és pontosabb tűrésekkel rendelkező csörlőket tökéletesen megtervezhessen, mint egy svájci óra.
Hidegen kovácsolt orsó - hidegen kovácsolt alumínium tekercsek. Ez a kovácsolási folyamat könnyű tekercset hoz létre, nagyobb szilárdsággal és kopásállósággal
X-Ship - erős, nagy sebességű hajtókerék, rendkívül hatékony erőátvitel, szuper-sima fogaskerék-működtetés mindkét oldalon, SA RB csapágyakban
Egy darab óvadék - Az egy darabból álló billenőgép megakadályozza, hogy öntéskor elakadjon a zsinór. A rozsdamentes acél alkatrész jelentősen csökkenti a súrlódást, és így lehetővé teszi a vezeték gyorsabb tekercselését az orsó harangján keresztül
XProtect - érintse meg az egyirányú csapágy hármas peremét a víz behatolása ellen. Az első szegély megakadályozza a víz behatolását a rotor és a test közötti térbe. A második és a harmadik karima közötti speciális kenőanyag csökkenti a súrlódást