Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A SCHUBERTH S3 a sportsisakkollekció következő lépéseit képviseli, és egyben az első olyan SCHUBERTH teljes arcot fedő sisak, amely megfelel az ECE 22.06 homologizációnak. A SCHUBERTH S3 a versenysisakok teljesítményének és biztonságának tökéletes kombinációja az utazósisakok kényelmével. A SCHUBERTH S3 tartalmazza a legújabb SCHUBERTH szabványokat a biztonság, az aerodinamika és az aeroakusztikus teljesítmény tekintetében.
ÚJ FEJEZET
- A teljes arcot fedő sisak szegmens a SCHUBERTH DNS-ének része, és a vállalat kezdeteiig nyúlik vissza, az 1976-ban bevezetett „Integral”-nál. A teljes arcot fedő sisak kifejlesztése során a szakértőket, a technikusokat és a mérnököket ez az örökség inspirálta, és létrehozták. a teljes arcot fedő sisakok új generációja, amely egy új fejezet kezdetét jelenti.
KIVÁLÓ AERAKUSZTIKUS TELJESÍTMÉNY
- A SCHUBERTH INTEGRAL első darabjától kezdve a kiváló aeroakusztikus teljesítmény az összes SCHUBERTH teljes arcot fedő sisak egyik jellemzője. Az S3 fejlesztése során a technikusok és a tesztlovasok hosszú órákat töltöttek a szélcsatornában és a német utakon, hogy optimalizálják a sisakhéj felépítését, hogy a legjobb egyensúlyt érjék el az aerodinamika és a nagyon alacsony zajszint között.
SCHUBERTH EGYÉNI PROGRAM
- A SCHUBERTH S3 bélések feltették a mércét a kényelem terén. A szabványos párnázást úgy fejlesztették ki, hogy minden versenyző számára kompromisszumok nélküli kényelmet nyújtson, de az „extrém fejformájúak” általában kénytelenek kompromisszumot kötni a forma és a méret tekintetében.
- SCHUBERTH számára nem lehetséges kompromisszum, így az S3 számára előnyös az „Egyéni program”.
ELSŐ A BIZTONSÁG
- A SCHUBERTH-nál a biztonság a fő hangsúly. Az S3-mal a SCHUBERTH bemutatja első teljes arcot fedő sisakját ECE-R 22.06 homologizációval. A jobb ütéselnyelés és a kisebb súly érdekében szénszálakkal megerősített DFP üvegszálas héjat tartalmaz.
- A teljes SCHUBERTH kollekcióhoz hasonlóan az S3 is rendelkezik az Anti-Roll-Off-System előnyeivel, kombinálva a progresszív helyzetben lévő állszíjjal a jobb kényelem érdekében a torok területén.
SCHUBERTH MENTŐRENDSZER
Az S3-mal a SCHUBERTH bemutatja az SRS-t (SCHUBERTH RESCUE SYSTEM).
- Ennek a rendszernek köszönhetően a mentők a 2 heveder meghúzásával eltávolíthatják az arcpárnákat, és csökkenthetik a lovas nyakára nehezedő erőket, megkönnyítve ezzel a sisak eltávolítását.
LEVEGŐELLÁTÁS
- A SCHUBERTH S3 dupla állú légbeömlővel rendelkezik, amely egy mosható és cserélhető szűrővel rendelkezik a szabad légzés érdekében extrém körülmények között. Az ergonomikus gombok a két változtatható első szellőzőnyílás egyszerű beállítását teszik lehetővé.
INTERCOM RENDSZER
- A legfejlettebb technológia csak az Ön SCHUBERTH S3 sisakjához. A rendkívül könnyen telepíthető, konfigurálható és használható, az SC2 szabványt állít fel a motorkerékpáros kommunikációban. A SCHUBERTH S3-ban már előre telepítve van egy mikrofon, HD hangszórók és három antenna az FM-rádióhoz, a Bluetooth kaputelefonhoz és a Mesh Intercomhoz.
- Az SC2 felszerelése rendkívül egyszerű: Távolítsa el a sisak hátulján lévő huzatokat, lazítsa meg a távirányító oldalsó fedelét, dugja be mindkettőt, kapcsolja be, és máris indulhat!
HÁLÓZAT 2.0
- A Mesh 2.0 technológiának köszönhetően a SCHUBERTH SC2 páratlan szintű kaputelefon kapcsolatokat biztosít, amelyek újradefiniálják a „kommunikációs hálózat” fogalmát.A Mesh 2.0 technológiával ma már gyakorlatilag korlátlan számú résztvevővel lehet csatlakozni.
- Ezenkívül a rendszer a Sena legújabb HD hangszóróit és mikrofonját, fejlett zajszabályozást, digitális asszisztenst és a piacon elérhető legerősebb termékekhez hasonló választékot kínál.
INTEGRÁLT NAPPAJZS
- Az S3 beépített és állítható, összecsukható napellenzőt és jobb látóteret kínál a szabadalmaztatott V-lock mechanizmusnak köszönhetően.
CSEND AZ ARANY ALATT
- Saját szélcsatornájának és számos közúti tesztnek köszönhetően a SCHUBERTH optimalizálta teljes arcát fedő sisakjának aeroakusztikáját. Az eredmény egy kiváló, 85 dB(A) teljesítmény 100 km/h-s sebesség mellett a szabadban.