Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát
Sütiket használunk weboldalunk működéséhez, és hozzájárulás alapján a forgalom elemzésére és a tartalom személyre szabására.
A fiatal svéd márka, melyet Andreas Vural indított 2011-ben, mobil eszközök kiegészítőinek tervezésével foglalkozik. Egyre bővülő kínálatukban előkelő helyet foglalnak el a mind népszerűbb fülhallgatóik, melyek első ránézésre is azonnal megjegyezhetőek, mivel a legkülönfélébb színekben kínálja a gyártó.
Az ötletet a márka felépítéséhez Vural barátnője szolgáltatta, aki kifogásolta, hogy a piaci kínálat túlnyomórészt fehér/fekete termékekből áll, és nem tud választani közülük. A konkurens márkákat szemlélve úgy döntött, hogy megpróbál egy hasonló, de minden tekintetben jobb terméket kifejleszteni. Az első prototípussal és egy iphone fülhallgatóval felszerelkezve indult partnereket keresni, mivel kollégái nem bíztak a sikerben. Tévedtek mindannyian, hiszen az első befektető, egy helsingborgi megrendelő rögtön 25000 darabot szeretett volna a készülékből.
Vural a göteborgi Siba vállalatban találta meg partnerét, a nem sokkal később beindított kínai gyártóüzemben indult be a gyártás. A mindennapi használatra ajánlott, szabadidő tevékenységhez is alkalmas fülhallgatók egyre népszerűbbek szerte a világon.
A Happy Plugs márka arca a 30 Seconds To Mars frontembere, a színész Jared Leto.