Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Kompromisszumok nélkül sportos, lenyűgöző dizájnnal és a modern motorsportból átvett csúcstechnológiával. Az X.R3R készen áll a versenypálya legnehezebb körülményeire és érzelmeire. A GYŐZTES.
LEGYÉL GYORS
- A motorversenyzésben a sebesség kulcsfontosságú, az aerodinamika pedig döntő szerepet játszik – ugyanis egy óránkénti plusz kilométer jelentheti a különbséget a győzelem és a vereség között.
- A könnyű héj aerodinamikailag optimalizált kialakítása nemcsak csökkenti a légellenállást, hanem optimalizálja a légáramlást a belső tér hűtése érdekében.
FONTOS TESZTEK
- Jelentős erőfeszítéseket tettek a héj, a pajzs, a légterelők és a szellőzőnyílások aerodinamikai hatékonyságának javítására.
- Az aerodinamika területén a jó tervezés szükségessége szélcsatorna tervezését igényli. A tesztelés azonban gyakorlatilag egy PC-n kezdődik virtuális CFD (Computational Fluid Dynamics) elemzéssel, amely jobb és megalapozottabb döntéseket tesz lehetővé. Ezeket az eredményeket 1:1 arányú szélcsatorna-tesztek támasztják alá motorkerékpárral és közúti tesztek, amelyek megerősítik a sisak aerodinamikai teljesítményét különböző szögekben és vezetési pozíciókban.
HATÉKONYSÁG / TELJESÍTMÉNY
- Egy aerodinamikus sisak, amely a sebességre összpontosít, javítja a szellőzést és számos biztonsági funkciót ad hozzá.
- A külső héj és a külső alkatrészek kialakításának minden részlete a légellenállás csökkentését és a maximális hatékonyság biztosítását szolgálja.
- Ugyanakkor a légellenállás csökken, a légáramlás optimalizálva van a belső tér hűtésére. A levegőt kifejezetten a felső és oldalsó nyílásokon keresztül irányítják hátrafelé, ahol növeli az új versenyspoiler koncepció hatékonyságát.
HÁTSÓ SPOILER BŐVÍTÉS
- Egy légterelő hosszabbítással növelhető a stabilitás nagy sebességnél.
- Ez a kiegészítő hátsó légterelő-hosszabbítás kitörő kialakítással rendelkezik a maximális biztonság érdekében.
ÉREZD KÖNNYEN
- Az elit és súlytudatos motorosok számára tervezett új X-PRO karbon 3K karbon szövetekkel 10%-kal könnyebb, mint más karbon héjak, és megnövelt merevséget és maximális szilárdságot kínál.
- A magas rosttartalom (≥ 60%) maximalizálja a kompozit héj mechanikai tulajdonságait, míg a száleloszlás garantálja a minden irányban egyenletes szilárdságot a kiváló megjelenés mellett.
- Minden, amit az egyik legfejlettebb szénszálas sisaktechnológiától elvárhat.
0-160 KM/H = 0 GR
- Az X.R3R átfogó aerodinamikai koncepcióját a teljesítmény maximalizálására tervezték, dinamikus tömege 0 160 km/h sebességnél.
ÉREZZ FRISSEN
- Az utolsó dolog, ami miatt aggódni akar, az a hőség a fején. Az aerotesztek megállapították, hogy az X.R3R kiváló szellőzőrendszere elősegíti a légáramlást a sisakon elölről hátrafelé.
- A hat légbeömlő és négy elszívó szellőzőnyílással teljes mértékben szabályozhatja, hogy mennyi levegő áramlik át a sisakon, hogy a feje a lehető leghűvösebb legyen a lovaglás nyomása alatt.
SZELLŐZŐ RENDSZER
- Az áll szellőzőnyílásának hosszúkás formája segít több levegő beszívásában egy hatékony csatornarendszernek köszönhetően, amely a friss levegőt eloszlatja a szemellenzőn és az arc területén.
- Az alsó részbe egy további rezgéscsillapító gumiból készült nyílás van beépítve, amely könnyen nyitható és zárható.
X-MART SZÁRAZ SZÖVET
- A bélés minden része, beleértve a nyakpántot is, levehető, mosható, és X-Mart Dry technológiával rendelkezik – egy speciálisan kezelt puha tapintású anyag, amely segít hűvösnek, száraznak és kényelmesnek maradni a gyors száradás mellett, amely kétszer olyan gyors, mint a hagyományos pamut.
SEMMIT HALLNI FOG, KÍVÜL A CSENDET
- Az Aero kialakítás mellett a pajzs jelentős mértékben csökkenti a szélzajt azáltal, hogy jó levegőáramlást biztosít az arcán.
- Az X.R3R átfogó hangszigetelési koncepciója magában foglalja a Vortex generátorokat az áll területén az aerodinamikus légellenállás és az emelés csökkentése érdekében, valamint egy kettős gumi tömítőprofilt a napellenző körül, amely javítja a hangszigetelést.
REZGÉSMENTES GUMI
- A pajzs speciális rezgéscsillapító gumilemezeit úgy tervezték, hogy elnyeljék és egyenletesen eloszlassák a vibrációt a névleges szintig. Ideálisak a zajszint csökkentésében és a vibrációnak a szomszédos napellenző szerkezetekre való átadásában.
VISOR VISSZATÉRŐ RENDSZER
- A rugós oldalfalakkal ellátott Recoil Visor rendszer automatikusan beállítja és visszahúzza a szemellenzőt a kétélű szegélyhez a tökéletes légmentes tömítés érdekében.
KETTŐS ZÁR RENDSZER
- A dupla szemellenző zár biztonsági rendszere megakadályozza a védőszemüveg váratlan hirtelen kinyílását, és kesztyűben is könnyedén nyitható.
BÁTRAN
A nagyszerű kilátás segíthet jobb / gyorsabb döntések meghozatalában a pályán.
- Ezért fejlesztettük ki az X-Sensus Vision-t, az összes sisak szemnyílása mögött meghúzódó filozófiát, amely fókuszált látást biztosít – még a periférián is – a standard követelményeket 15%-kal meghaladó nyitási szöggel.
- Ennél is fontosabb, hogy megóvja elméjét és testét attól, hogy a rossz látás akadályozza a versenycélját!
SZEM A NYERTESEK DÍJÁNAK
- A 225º-os vízszintes látómezővel, 85º-os függőleges látómezővel a 2-dimenziós formájú, törhetetlen optikai osztályú I PC Lexan karcolás elleni védelemmel ellátott pajzs készen áll a letépésre.
A PAJZS MINDEN TÍPUSÚ FELTÉTELRE KÉSZ.
- A Transitions intelligens napellenzői automatikusan az ideális árnyalathoz igazodnak bármilyen fényviszonyok mellett, miközben erős fénynek kitéve éjszaka tiszták maradnak, biztonságos és kényelmes utazást biztosítva nemcsak éjszaka, hanem a nap bármely szakában.
- Opcionális tartozékként kapható.
CÉLRA TERVEZETT VERSENYBELSŐ
- A moduláris belső párnázás a nagy sebességű kényelem és stabilitás egyedülálló megközelítése, amely lehetővé teszi a középső párnák és az arcpárnák egyéni beállítását a legtöbb fejformához való tökéletes illeszkedés érdekében.
- Minden belső alkatrész, beleértve a vastag tapaszt is, eltávolítható, bőrbarát (antiallergén és antibakteriális tulajdonságokkal rendelkezik), és az érzékeny területeken nincs varrás.
FINOM BEÁLLÍTÁSÚ POCSOK
- Az X.R3R pofadarabokat speciális belső zsebbel tervezték, amely adaptív rendszerként működik, amely a versenyző preferenciái szerint finomhangolható.
- Ez a rendszer gyors és egyszerű módon lehetővé teszi számos különböző vastagságú hab hozzáadását, hogy szorosabb illeszkedést érjen el az arc területén, ami kiegyensúlyozottabb, biztonságosabb és mozgékonyabb sisakot eredményez a pályán.
- A nagyobb kényelem érdekében megfordíthatóak, így az arcpárnákat mindig vissza lehet állítani eredeti konfigurációjukba.
LEGYŐZNI A MELEGET
- Az innovatív Air cumbs páratlan szintű belső szellőzést és kényelmet kínál. Az X.R3R koronapárna speciális alveoláris hálóval van varrva, amely friss levegőt hoz létre az EPS betét és a töltelék között.
- Azáltal, hogy a friss levegőt fokozatosan kiengedi és elosztja a fej teljes körvonalában, hosszabb hűtési érzetet kelt szabályozott hőmérsékleten és relatív páratartalom mellett.
ÉREZD MEG BIZTONSÁGBAN
- Az X.R3R Multi-Density EPS bélésrendszert úgy tervezték, hogy a hűtőlevegő akadálytalanul tudjon haladni az 5 különböző, változó sűrűségű zónában kialakított alagutakban a maximális ütközésvédelem érdekében a lovas feje körüli kulcsterületeken.
HOMOLOGÁLT ECE 22-06
Üdvözöljük a biztonság új korszakában.
- Az X.R3R ECE 22-06 homologizációval érkezik, amely magában foglalja a nagyobb sebességgel végzett új teszteket, valamint a jobb lengéscsillapítást, valamint olyan további követelményeket, mint például a visszahúzható állrészek és pajzsok.
- Az X.R3R 2022-re a FIM Racing homologizációs programjába is bekerül, amely a nemzetközi szintű versenyzéshez szükséges, beleértve a MotoGP-t is.
VÉSZSZÍJ V2
- Az egyes pofadarabokba épített V2 vészhelyzeti hevederrendszer lehetővé teszi, hogy a képzett egészségügyi személyzet könnyen és gyengéden hozzáférjen a sérült lovas fejéhez.
X-LOCK RENDSZER
- A teljes X.R3R kollekció a szabványos MotoGP dupla D-gyűrűvel és az X-LOCK mágneses gombbal érkezik a könnyű végső felszerelés érdekében.
LEVEHETŐ BURKOLAT AZ OLLSZÍJAK ALATT
- Az állszíj huzatok levehetők és moshatók, így könnyebben tisztíthatók a versenypályán eltöltött szélsőségesebb napok után.