Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
Miután évekig gyűjtöttük az adatokat és visszajelzéseket a World Cup Downhill és Enduro World Series sportolóitól, a Shorty-t teljesen újratervezték. A fülek elrendezése megváltozott a nedves tapadás, a kanyarteljesítmény és a sáröntési képesség javítása érdekében.
- Kategória: Trail, Enduro, Downhill
- Felhasználási javaslat: Száraz és laza, nedves és átázott
- Javasolt beépítés: elöl és hátul
TECHNOLÓGIA
3C MAXXTERRA
- A Maxxis 3C MaxxTerra egy köztes hármas keverék konfiguráció, amelyet a hegyi gumiabroncs-kínálatban használnak. A 3C MaxxTerra keverék nagyobb tapadást biztosít, mint a 3C MaxxSpeed, de kisebb futófelület-kopást és jobb gördülést biztosít, mint a MaxxGrip, így ideális minden körülmények között való terepre.
3C MAXXGRIP
Ez a nagy tapadású, megalkuvást nem tűrő tapadású keverék ugyanaz, mint amit a lesikló és enduro világkupa világbajnokság legjobb sportolói használnak, és most már többféle abroncskonfigurációban is elérhető, hogy minden versenyzőt lefedjen.
- 3C MaxxGrip + EXO abroncs = Könnyű vezetés ösvényeken nedves / csúszós körülmények között
- 3C MaxxGrip + EXO+ gumiabroncs = sokoldalú terepen való közlekedés nedves / csúszós körülmények között
- 3C MaxxGrip + DoubleDown abroncs = Versenyenduró és e-bike
- 3C MaxxGrip + Downhill gumiabroncs = Downhill versenyek és nagy hatótávú e-bike
EXO
- Az EXO egy vágás- és kopásálló anyag, amelyet számos Maxxis mountain bike és murvás gumiabroncs oldalfalára adnak. Ez a sűrű szövésű anyag könnyű és rendkívül rugalmas, így a kabát teljesítménye változatlan marad. Válassza az EXO Protectiont a nagyobb tartósság érdekében murvás lovaglás, XC és könnyű utakon.
DUPLA LE (DD)
- A DoubleDown (DD) egy gumimegoldás enduro versenyekhez és e-bike használathoz. Két réteg könnyű, 120 TPI anyagból készült butil oldalfallal kombinálva rendkívül tartós gumiabroncs jön létre, amely több visszacsatolást biztosít, mint egy lejtős abroncs. A DoubleDown abroncsok valamivel könnyebbek, mint Downhill társai, de valójában az „útérzet” különbsége az, ami megkülönbözteti őket.
TUBELESS KÉSZ
A gumiabroncsok készen állnak a tömlő nélküli használatra, és számos előnnyel járnak a motoros számára: alacsonyabb légnyomás futása, ami javítja a tapadást; alacsonyabb gördülési ellenállás a tömlős abroncshoz képest; és kisebb a hibalehetőség. A tömlő nélküli gumiabroncsok oldalfalán ''TR'' betűk vannak jelölve.
- A tömlő nélküli gumiabroncsokat tömlő nélküli felnikre kell felszerelni, és a nyomás fenntartása érdekében folyékony tömítőanyagot kell használni. A folyékony tömítőanyagok további előnye, hogy tömítik a kis defekteket. Ügyeljen arra, hogy rendszeresen ellenőrizze a tömítőanyagot, és szükség szerint cserélje ki, mert idővel kiszárad.
SZÉLES ÚT
A Wide Trail (WT) konstrukció optimalizálja a mintaelrendezést és a profilt a mai modern szélesebb felnikeken. A hagyományos gumiabroncsokat régebbi, keskenyebb felnikre tervezték, és túlságosan négyzet alakú abroncsprofilt hozhatnak létre, ami az optimálisnál gyengébb teljesítményt eredményez. A WT abroncsokat 35 mm-es belső felniszélességre optimalizálták, de bizonyítottan 30-35 mm-es belső felniszélességben is működnek, a versenyző preferenciáitól függően.
- A Maxxis Wide Trail XC gumiabroncsokat 30 mm-es belső keréktárcsákkal való használatra optimalizálták, de jól működnek akár 25 mm-es felniknél is. A Maxxis nem ajánl 30 mm-nél szélesebb vagy 25 mm-nél keskenyebb felniket.