Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

4,90

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

4,90
A sebességet a fékezéssel és a kanyarban való tapadással ügyesen egyensúlyozó futófelületnek köszönhetően nehéz hibát találni a Minion DHF-en. Valószínűleg ezért az egyik leginkább utánzott abroncs a hegyi kerékpározásban. Legyen szó helyi utakon,...
Készleten 2 db
Elküldjük ekkor: 2024.11.04. ,
2024-11-05
25 800 Ft
MTB kerékpár gumiabroncs MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

25 800 Ft

Termékkód: ETB00220000 | ID: 1032085

MAXXIS Minion 29/28" (622 mm) Black/Tanwall 2.6 Tubeless Ready MTB kerékpár gumiabroncs

Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:

A sebességet a fékezéssel és a kanyarban való tapadással ügyesen egyensúlyozó futófelületnek köszönhetően nehéz hibát találni a Minion DHF-en. Valószínűleg ezért az egyik leginkább utánzott abroncs a hegyi kerékpározásban.

  • Legyen szó helyi utakon, hátországban, enduro versenyzésről vagy világbajnokságról, a Minion DHF megfelel az Ön igényeinek.
  • A Minion DHF trail, enduro és downhill változatban is elérhető.

Műszaki adatok:

  • Egyszeres, kettős keverék, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip vagy Super Tacky opciók
  • 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) vagy Downhill (2x60 TPI) változatok
  • EXO vagy EXO + defektvédelmi opciók
  • Wide Trail (WT) méretek 35 mm-es belső szélességű felnikhez optimalizálva
  • Kategória: Trail, Enduro, Downhill
  • Felhasználási javaslat: Minden pályakörülmény
  • Javasolt rögzítés: Első kerék

Technológiák:

  • 3C MaxxTerra: Közepes keverék, amelyet válogatott hegyi gumiabroncsokhoz használnak. A 3C MaxxTerra puhább és nagyobb tapadást biztosít, mint a 3C MaxxSpeed, valamint kisebb kopást és kisebb gördülési ellenállást biztosít, mint a MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: A Maxxis MaxxGrip 3C keveréke a legjobb körbefutó gumit használja hegyi kerékpárokhoz. Ez a nagy tapadású keverék ugyanaz, mint amit a lesiklás világkupa és az Enduro World Series vezető sportolói használnak, és most már többféle abroncskonfigurációban is elérhető, hogy minden versenyzőt lefedjen.
  • EXO: Vágás- és kopásálló anyag került számos Maxxis MTB gumiabroncs oldalfalára. Ez a sűrű szövésű anyag könnyű és rendkívül rugalmas, ami biztosítja, hogy az abroncs teljesítménye változatlan marad. Válassza az EXO Protectiont a nagyobb tartósság érdekében, ha murvás, XC és könnyű utakon vezet.
  • EXO +: Közepes defektvédelem a Maxxis-tól, sokoldalú nyomkövetéshez és könnyű e-bike-okhoz. A merev gumiabroncs és az EXO + anyaggal kombinálva védi az abroncsot, míg a butil bélés segít megelőzni a felni sérülését.
  • Duplázás: Abroncsmegoldások enduro versenyekhez és e-bike-okhoz. A 120 TPI könnyű anyagunk két rétegét butil oldalburkolattal kombináljuk, hogy rendkívül tartós gumiabroncsot hozzunk létre, amely több visszajelzést ad, mint a Downhill downhill abroncsok. A DoubleDown abroncsok valamivel könnyebbek, mint Downhill társai, miközben valódi különbséget kínálnak a menetérzetben. Egyes versenyzők előnyben részesíthetik a Downhill abroncsok által biztosított erősen csillapított futást.
  • Tubeless készen: A tömlő nélküli kész abroncsok számos előnnyel járnak a motoros számára: alacsonyabb légnyomást tud működtetni, ami javítja a tapadást, alacsonyabb gördülési ellenállást a tömlős típusú abroncsokhoz képest, és kisebb az ellapulás esélye. A gumiabroncsok oldalfalán a „TR” szimbólum látható, kompatibilis felnire kell felszerelni, és a nyomás fenntartása érdekében folyékony tömítőanyagot kell használni. A folyékony tömítőanyagok ugyanakkor azzal az extra előnnyel is rendelkeznek, hogy tömítik a kis defekteket. Ne felejtse el rendszeresen ellenőrizni a tömítőanyagot, és szükség szerint cserélje ki, mert idővel kiszárad.
  • Széles nyomvonal: A Wide Trail (WT) konstrukció optimalizálja az abroncs elrendezését és profilját a mai modern, szélesebb felniken. A hagyományos gumiabroncsokat régebbi, keskenyebb típusú keréktárcsákhoz tervezték, és túl szögletes profilt képezhetnek, ami kevésbé optimális teljesítményt eredményez. A WT abroncsok 35 mm-es belső felniszélességre lettek optimalizálva, de a versenyző preferenciáitól függően 30-35 mm-es tartományban is beváltak. A Maxxis Wide Trail XC abroncsokat 30 mm-es belső keréktárcsákkal való használatra optimalizálták, de jól használhatók 25 mm-nél keskenyebb felniken. A Maxxis nem ajánl 30 mm-nél szélesebb vagy 25 mm-nél keskenyebb felniket.
  • Szuper tapadós: Speciális keverék alacsony visszapattanással és nagy tapadású, amelyet válogatott hegyi gumiabroncsokhoz használnak.
  • Lesiklás: Ahogy a neve is sugallja, a Maxxis downhill abroncsokat extrém használatra tervezték, a lesiklástól a kerékpárparkon át a szabad lovaglásig vagy a hosszú utazásokig elektromos kerékpárokkal. A Maxxis Downhill gumiabroncs két réteg tartós, 60 TPI-s anyagunkból, valamint egy nagy butilgumi bélésből készül, amely mindkét saroktól az oldalfalig terjed. A butil bélés segít megelőzni a repedéseket, védi a felnit az ütésektől és további stabilitást biztosít.

Felhasználás

Típus

Funkció

Különleges képességek

Tulajdonságok

Szín a gyártó szerint

Black/Tanwall

TPI

60

Méretek és súly

Átmérő

Szélesség (hüvelyk)

2,6

Súly (g)

1044

Ország

Gyártás országa

Taiwan

4,90 / 5

Az értékelések száma alapján: 19

4 1
3 0
2 0
1 0

Minden értékelés olyan ellenőrzött ügyfelektől származik, akik a múltban vásárolták tőlünk a terméket.

K

Kyösti S.

fi Zászló

Finnország

2024.08.27.

Huippu rengas! Tätä oli jo hieman vaikeaa löytää, kiitos sujuvasta ostokokemuksesta!

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.
V

Vásárló

de Zászló

Németország

2024.08.26.

Alles super geklappt!!! 6 Sterne

Automatikusan lefordítva

Ezt az értékelést nem lehet lefordítani.
A

Anita C.

hu Zászló

Magyarország

2024.08.12.

G

Görgényi P.

hu Zászló

Magyarország

2024.08.04.

C

Cornel M.

ro Zászló

Románia

2024.06.18.