Ez egy automatizált szoftver általi fordítás:
A Kali Audio a hallgatási távolságot úgy határozza meg, mint azt a maximális távolságot, amelynél a hangszórók folyamatosan, 85 dB-en tudnak játszani, miközben megtartják a 20 dB dinamikus magasságot.
Ez azt jelenti, hogy ezen a hallgatási távolságon belül bárhol hosszú ideig hallgathatja a referencia hangerőt és pillanatnyi csúcsokat, például mélyhangokat vagy robbanásszerű hangokat, amelyek tisztán és minimális torzítással jelennek meg.
Az LP sorozatú monitorok basszusa nagyobb mágnesekkel és nagyobb hangtekercsekkel rendelkezik, mint bármely hasonló hangszóró a piacon. Pontosabb mélyhangválaszt kap, ami lejjebb bővíthető, így pontosan beállíthatja a kívánt mély hangot. A basszushang nem felerősített vagy eltúlzott, de biztos lehetsz benne, hogy hallod a dalban lévő basszust.
A védőkorlátozók megakadályozzák, hogy káros feszültségek érjenek az inverterekhez, így nem áll fenn a hangszórók károsodásának veszélye.
Boundary EQ Control
A hangsugárzó helye a helyiségben jelentősen megváltoztathatja a frekvenciamenetét. Egy falra vagy asztalra helyezett hangszóró teljesen mást szól majd, mint az állványra helyezett hangszóró, még ápolt helyen is. A kemény felületek, például falak, asztallapok és felvevőkonzolok megváltoztathatják a monitor alacsony frekvencia-válaszát, és ronthatják az általános hangtisztaságot.
Szerencsére a legtöbb általános pozíció meglehetősen kiszámítható és könnyen javítható.
Kali csapata behangolta a Boundary EQ-t a Los Angeles-i The Village Studiosban, és EQ határkompenzációs beállításokat dolgozott ki, amelyek segítségével optimális hangzást érhet el ott, ahol el kell helyeznie a hangszóróit. Az új verzióhoz az asztalon és a monitorállványokkal ellátott hangszórók használatához tartozó szegély EQ-k frissültek.
Az LF és HF díszítéssel kombinálva ez biztosítja, hogy a hangsugárzók a lehető legjobban szóljanak, függetlenül attól, hogy milyen helyiségben keveredik, vagy hol helyezkednek el a hangszórók.
3D képalkotó hullámvezető
A Lone Pine stúdiómonitorokon a Waveguide gondoskodik arról, hogy a hangsugárzók iránya egyenletes legyen a frekvenciaátvitel során. Sőt, úgy van kalibrálva, hogy segítsen Önnek pontosan hallani a hangját.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a felvételen olyan térbeli részleteket hallasz, amelyek lehetővé teszik, hogy az agyad a felvétel elemeit a körülötted lévő térben helyezze el. Ez természetesebb és valósághűbb érzetet ad a hangsugárzóknak, ami több részletet tár fel az anyagról, amelyen dolgozik. Ez a részletgazdagság megkönnyíti a kritikus döntések meghozatalát, miközben élvezetessé teszi ezeket a monitorokat általában a keveréshez és a hallgatáshoz.
Alacsony zajszintű basszus reflex port
A portot az LP sorozatú stúdiómonitorok előlapjára szerettük volna elhelyezni, hogy kis helyeken is használhatóak legyenek, ahol fal mellett helyeznék el őket. Ugyanakkor nem akartuk, hogy az elülső port zaja elvonja a figyelmet a hangszóró pontosságáról, ezért kifejlesztettünk egy speciális előlapi portot, amely nem bocsát ki zajt.
A legtöbb kikötőcsövön a levegő különböző sebességgel távozik a nyílás különböző pontjairól, ami zajos turbulenciát okoz. Ez a turbulencia a monitor felől érkező levegő "fütyüléseként" vagy hallható hangjaként hallható. Ez a hang növeli a zajszintet és eltakarja az alacsonyabb frekvenciák részleteit.
Az LP-6 csatlakozócsövét úgy tervezték, hogy az összes levegő azonos sebességgel távozzon a csőből. Ez növeli a hangszóró mélyhangválaszát, miközben tisztán, szilárd és további zajmentesen tartja a mélyhangokat.