Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát
Weboldalunk működésének biztosítása érdekében sütiket használunk. A hozzájárulás megadását követően ezeket a harmadik fél hirdetési platformjain a forgalom elemzésére és a hirdetések személyre szabására használjuk fel, mindig az adatvédelmi szabályzatunkkal összhangban.
Az áruk sértetlen állapotban történő kiszállításáért a szállítócégek felelnek. Bizonyos esetekben kötelezettségeiket nemzetközi egyezmények korlátozzák. Ez azt jelenti, hogy nem terjednek ki például a küldemény természeti katasztrófa következtében bekövetkezett károsodására vagy megsemmisülésére. Ezekben az esetekben a panasz feldolgozása több hétig is eltarthat. Csomag biztosítása szolgáltatásunk segítségével az ügyfél biztosíthatja a panaszok kezelésének zökkenőmentes, problémamentes és gyorsított folyamatának előnyeit, valamint a vásárolt áruk kárának esetleges megtérítését, ha a fenti események bekövetkeznének.
A küldemény biztosítása fedezi a küldemény szállítás közbeni megrongálódását vagy megsemmisülését, a küldemény a szerződésben meghatározott szállítóeszközön történő berakodásának pillanatától a szállított küldemény kirakodásáig és a címzettnek vagy más, címzett által meghatalmazott személynek történő átadásáig. Az eladó vagy a szállító egyik gyűjtőhelyén történő személyes átvétel esetén a kézbesítés pillanatának a küldemény címzett általi átvételét tekintjük. Ha a küldeményt szállítás céljából több, különálló részekre osztják fel, a biztosítási fedezet a küldemény minden részére külön-külön vonatkozik.
A szállítási biztosítási szolgáltatás előnye, hogy felgyorsítja a panasz-folyamatot. Az ügyfél köteles legkésőbb az áru átvételétől számított 24 órán belül jelenteni a Muzikernek a küldemény bármilyen jellegű sérülését vagy megsemmisülését. Az áruk sérülésével kapcsolatos információk kiegészítendőek a sérült áruk fényképes dokumentációjával. A Muziker ezután megszervezi a sérült áruk futárral történő begyűjtését és visszaszállítását (a Muziker állja a szállítási költségeket). Az áru átvételét követően a Muziker azonnal elküldi az ügyfélnek a cseretermékeket. Abban az esetben, ha a termék abban a pillanatban nem elérhető a készleten, a Muziker póttermékként alternatív termékeket kínál fel az ügyfeleknek.
Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a szállítási biztosítási szolgáltatásért fizetett díjat a Muziker nem téríti vissza a szerződéstől való elállás esetén. A csomag biztosítással kapcsolatos igények csak a számlán szereplő árukkal kapcsolatosan, a megvásárolt szállítási biztosítási szolgáltatással együtt nyújthatók be. A szolgáltatás alkalmazása nem igényelhető más számlákon szereplő árukra, egyéb küldeményekre vagy visszamenőlegesen.
Jelöld be a Küldemény biztosítása szolgáltatást a kosárban.
A Küldemény biztosítása a szolgáltatás kifizetését követően azonnal aktívvá válik. A kosárban lévő végösszeg automatikusan megemelkedik az extra szolgáltatás értékével.
Káresemény esetében elég egy e-mailt küldeni az [email protected] e-mail címre és felmutatni a megvásárolt termék számláját.