Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Csomag biztosítása

A Csomag biztosítása szolgáltatás gyorsított eljárásban fedezi a megvásárolt áruk kárának megtérítését abban az esetben, ha a következő események bármelyike bekövetkezik:
  • a küldemény károsodása
  • a küldemény megsemmisülése

Az áruk sértetlen állapotban történő kiszállításáért a szállítócégek felelnek. Bizonyos esetekben kötelezettségeiket nemzetközi egyezmények korlátozzák. Ez azt jelenti, hogy nem terjednek ki például a küldemény természeti katasztrófa következtében bekövetkezett károsodására vagy megsemmisülésére. Ezekben az esetekben a panasz feldolgozása több hétig is eltarthat. Csomag biztosítása szolgáltatásunk segítségével az ügyfél biztosíthatja a panaszok kezelésének zökkenőmentes, problémamentes és gyorsított folyamatának előnyeit, valamint a vásárolt áruk kárának esetleges megtérítését, ha a fenti események bekövetkeznének.

A Csomag biztosítása szolgáltatás teljesítésének feltételei

A küldemény biztosítása fedezi a küldemény szállítás közbeni megrongálódását vagy megsemmisülését, a küldemény a szerződésben meghatározott szállítóeszközön történő berakodásának pillanatától a szállított küldemény kirakodásáig és a címzettnek vagy más, címzett által meghatalmazott személynek történő átadásáig. Az eladó vagy a szállító egyik gyűjtőhelyén történő személyes átvétel esetén a kézbesítés pillanatának a küldemény címzett általi átvételét tekintjük. Ha a küldeményt szállítás céljából több, különálló részekre osztják fel, a biztosítási fedezet a küldemény minden részére külön-külön vonatkozik.

A szállítási biztosítási szolgáltatás előnye, hogy felgyorsítja a panasz-folyamatot. Az ügyfél köteles legkésőbb az áru átvételétől számított 24 órán belül jelenteni a Muzikernek a küldemény bármilyen jellegű sérülését vagy megsemmisülését. Az áruk sérülésével kapcsolatos információk kiegészítendőek a sérült áruk fényképes dokumentációjával. A Muziker ezután megszervezi a sérült áruk futárral történő begyűjtését és visszaszállítását (a Muziker állja a szállítási költségeket). Az áru átvételét követően a Muziker azonnal elküldi az ügyfélnek a cseretermékeket. Abban az esetben, ha a termék abban a pillanatban nem elérhető a készleten, a Muziker póttermékként alternatív termékeket kínál fel az ügyfeleknek.

Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a szállítási biztosítási szolgáltatásért fizetett díjat a Muziker nem téríti vissza a szerződéstől való elállás esetén. A csomag biztosítással kapcsolatos igények csak a számlán szereplő árukkal kapcsolatosan, a megvásárolt szállítási biztosítási szolgáltatással együtt nyújthatók be. A szolgáltatás alkalmazása nem igényelhető más számlákon szereplő árukra, egyéb küldeményekre vagy visszamenőlegesen.

1. példa

  • Vásárolsz egy kültéri szemüveget 95 000 Ft értékben.
  • Megvásárolod mellé a "Küldemény biztosítása" szolgáltatást.
  • Míg a csomag megérkezik Hozzád, megrongálódik és vele együtt a szemüveg is.
  • Azonban megvásároltad a küldemény biztosítását tartalmazó szolgáltatást, így amint a sérült árut visszaküldöd hozzánk, új darabot küldünk anélkül, hogy meg kellene várnod a reklamációs folyamat lezárását. Ha nincs raktáron új darab, akkor azonnal kapsz egy utalványt új termék megvásárlására.

2. példa

  • Horgászbotot vásárolsz 50 000 Ft értékben.
  • Megvásárolod mellé a "Küldemény biztosítása" szolgáltatást.
  • A horgászbot a feléd vezető úton eltörik, a sérülést egyértelműen a szállítás okozta.
  • Nem kell megvárnod a reklamációs folyamat lefolyását, hanem a sérült termék visszaküldése után új terméket küldünk Neked, vagy kapsz egy vásárlási utalványt, ha már nincs raktáron az általad rendelt modell.

Hogyan?

GYIK


Hány napig jelenthetem be a sérült küldeményt?
A sérült küldeményt 14 napon keresztül lehet bejelenteni az áru megérkezése után. A gyorsított feldolgozás érdekében azonban ajánlott az áru megérkezésétől számítva 3 napon belül jelentkezni.

Újra ki kell fizetnem a szállítási díjat?
Nem, a szállítási díj érthető okokból minket terhel. Tehát biztosított, hogy nem kell többször fizetned.

Mi történik, ha az adott termékből új darab már nincs készleten?
Megegyezünk egy alternatív megoldásban - és abban az esetben, ha nem értesz egyet, visszatérítjük a pénzt.

Hol kell bejelentenem a sérült küldeményt?
Felhívhatod ügyfélszolgálatunkat, vagy írhatsz az e-mail címünkre, esetleg jelezhetsz nekünk chaten.