Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Vissza

Új reklamáció

Hiányos küldemény

Hiányos küldemény

Emellett nem lehetséges az olyan termék reklamációja, melyre már érvényesítették az elállási jogot. Az sem lehetséges, hogy a vásárlástól való elállás joga érvényesítve legyen, ha a termék a reklamáció részét képezi.

Adja meg a számlaszámot és a megrendelési azonosítót.

Mindkettő adatot megtalálod a számládon. (Kapcsolat)

Hány csomagot vettem át?

Adatok a hiányzó termékről

Számla száma vagy vásárlást igazoló nyugta száma

Vásárlás időpontja

A tételek listájának megtekintéséhez először adja meg a számla számát és a rendelési számot.

Bankszámlaszám a vételár visszatérítésének esetére

A megfelelő törvényi meghatározások érvényesülése esetén a vételár a megrendelés leadásakor megadott fizetési móddal azonos módon lesz visszatérítve. Készpénzben, utánvéttel vagy egyéb módon történő fizetés esetén, amely ugyanúgy nem teszi lehetővé a visszatérítést, elfogadom, hogy a visszatérítést a következő számlaszámra írjuk jóvá:

Szállítási cím a hiányzó áru elküldése esetén

Szállítási cím

A reklamáció folyamatáról e-mailes értesítést kérek
Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi és a Google vállalat által vonatkoznak rá a személyes adatok védelmének irányelvei és a felhasználási feltételek.