Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Vissza

Új reklamáció

A termék hibás

A termék hibás

Emellett nem lehetséges az olyan termék reklamációja, melyre már érvényesítették az elállási jogot. Az sem lehetséges, hogy a vásárlástól való elállás joga érvényesítve legyen, ha a termék a reklamáció részét képezi.

Válaszd ki a dokumentum típusát, amely szerint elindítod a reklamációt.

Adja meg a számlaszámot és a megrendelési azonosítót.

Mindkettő adatot megtalálod a számládon. (Kapcsolat)

Add meg a vásárlást igazoló nyugta számát és az „UID”-számot

Ha a nyugtán szereplő „DOKRPID” szám két betűvel kezdődik, add meg a teljes „DOKRPID” számot a betűkkel együtt – ellenkező esetben a dokumentum „č.d.” számát add meg
Add meg a dokumentumon szereplő „UID” szám utolsó 4 számjegyét
Ha nem találod a nyugtaszámokat, nézd meg a
mintát.

A reklamációt létrehozta:

További adatok a reklamációról

Számla száma vagy vásárlást igazoló nyugta száma

Vásárlás időpontja

A tételek listájának megtekintéséhez először adja meg a számla számát és a rendelési számot.

Bankszámlaszám a vételár visszatérítésének esetére

A megfelelő törvényi meghatározások érvényesülése esetén a vételár a megrendelés leadásakor megadott fizetési móddal azonos módon lesz visszatérítve. Készpénzben, utánvéttel vagy egyéb módon történő fizetés esetén, amely ugyanúgy nem teszi lehetővé a visszatérítést, elfogadom, hogy a visszatérítést a következő számlaszámra írjuk jóvá:

Szállítási cím az áru javítása vagy cseréje esetén

A garanciális ügyintézés alatt álló terméket a következő címen tudják felvenni

A garanciális ügyintézés alatt álló terméket gondosan becsomagolom és mellékelem a nyugtát. Megfelelő futárszolgálatot szeretnénk küldeni a csomag felvételéhez, ezért kérjük, adjon meg némi információt a csomagról.

A reklamáció folyamatáról e-mailes értesítést kérek
Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi és a Google vállalat által vonatkoznak rá a személyes adatok védelmének irányelvei és a felhasználási feltételek.