Válaszd ki a küldemény kiszállítási országát

Vissza

Új reklamáció

A termék mechanikusan sérült

A termék mechanikusan sérült

Emellett nem lehetséges az olyan termék reklamációja, melyre már érvényesítették az elállási jogot. Az sem lehetséges, hogy a vásárlástól való elállás joga érvényesítve legyen, ha a termék a reklamáció részét képezi.

Adja meg a számlaszámot és a megrendelési azonosítót.

Mindkettő adatot megtalálod a számládon. (Kapcsolat)

Adatok a sérült termékről

Számla száma vagy vásárlást igazoló nyugta száma

Vásárlás időpontja

A tételek listájának megtekintéséhez először adja meg a számla számát és a rendelési számot.

Sérült a csomag, vagy a csomagolás?

A kárigény benyújtásához szükséges fényképek: a termék hibájáról készült kép, a doboz képe (teljes külső és részletek), a szállítócég csomagcímkéje, és a termék elhelyezkedése a dobozon belül. Várunk.

Csatolmány (kép, videó)

Tipp: egyszerre több fájlt is kiválaszthatsz, ha PC-n lenyomva tartod a CTRL billentyűt (Mac-en a CMD billentyűt).

Húzza ide a fájlokat.
Válassza ki a fájlt.
Támogatott fájltípusok: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Bankszámlaszám a vételár visszatérítésének esetére

A megfelelő törvényi meghatározások érvényesülése esetén a vételár a megrendelés leadásakor megadott fizetési móddal azonos módon lesz visszatérítve. Készpénzben, utánvéttel vagy egyéb módon történő fizetés esetén, amely ugyanúgy nem teszi lehetővé a visszatérítést, elfogadom, hogy a visszatérítést a következő számlaszámra írjuk jóvá:

Szállítási cím az áru javítása vagy cseréje esetén

Kérem a sérült termék felvételét a következő címen:

A sérült terméket gondosan becsomagolom és mellékelem a nyugtát. Megfelelő futárszolgálatot szeretnénk küldeni a csomag felvételéhez, ezért kérjük, adjon meg némi információt a csomagról.

A reklamáció folyamatáról e-mailes értesítést kérek
Ezt az oldalt a reCAPTCHA védi és a Google vállalat által vonatkoznak rá a személyes adatok védelmének irányelvei és a felhasználási feltételek.