cookies
A „sütik“ ízleni fognak
A Muzikernél a sütiket arra használjuk, hogy a látogatásod nálunk mindig kellemes élmény legyen. Az "Egyetértek" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes cookie használatához, vagy a beállításoknál kiválaszthatod csak az általad kívántakat. Bővebben.
Egyetértek
Elutasít

Iratkozz fel a Muziker Smile hűségprogramra, és használd ki az ebből származó valamennyi előnyt. Legyen az örömöd egyre nagyon és nagyobb minden vásárlással.

Hozz létre egy Muziker Smile fiókot

Automatikusan a Muziker Smile hűségprogram tagjává válsz, amint létrehozol egy ügyfélfiókot a weboldalunkon. Miután regisztráltál, e-mailben küldünk neked egy nem átruházható hűségkártyát, és onnantól kezdve élvezheted azokat az előnyöket, amelyek csak hűséges ügyfeleinknek járnak.

A Muziker Smile előnyei

Gyakran feltett kérdések


Mi az a Muziker Smile és hogyan lehetsz tag?
A Muziker Smile egy hűségprogram számos előnnyel és kedvezménnyel, amelyet a regisztráció után azonnal használhatsz. Mindössze annyit kell tenned, hogy létrehozol egy ügyfélfiókot a weboldalunkon. Miután regisztráltál, e-mailben küldünk neked egy nem átruházható hűségkártyát, és onnantól kezdve élvezheted azokat az előnyöket, amelyek csak hűséges ügyfeleinknek járnak.

Hogyan gyűjtsünk hűségpontokat, és mennyi az 1 pont értéke?
A vásárlásért pontokkal jutalmazunk téged. Minden vásárlással hűségpontokat szerezhetsz, amelyeket a következő vásárláskor felhasználhatsz. A vásárlás minden eurója után egy pontot kapsz. Ha más pénznemben vásárolsz, a pontokat az aktuális árfolyamnak megfelelően átváltjuk és kerekítjük.

Hol találom a hűségpontok egyenlegét?
Az aktuális pontegyenleged bármikor ellenőrizheted a személyes profilodban a fiókoldalon. Vagy kérd ezt az információt bármely Muziker üzlet személyzetétől.

Meddig érvényesek a hűségpontok?
Minden megszerzett pont az utolsó vásárlásodtól számított 24 hónapig érvényes. Nem számít, mennyi ideje vannak már meg neked, és nem számít, hogy felhasználod-e őket, minden vásárlással egy új 24 hónapos időszak kezdődik, amely során a pontjaid érvényesek. Ha azonban nem jelentkezel be az oldalunkra, és több mint 2 évig nem vásárolsz, elveszíted a felhalmozott pontjaid.

Hogyan működik az áru 30 napon belüli visszaküldése?
A Muziker Smile hűségprogram minden tagjának akár kétszer annyi ideje van arra, hogy indoklás nélkül visszaküldje a terméket. A törvény szerinti szokásos határidő 14 nap, de a Muziker Smile hűségprogramunk tagjai számára ez a határidő legfeljebb 30 nap. Ez úgy működik, hogy a 14-napos határidőn belül visszatérítjük a visszaküldött áru vételárát, és a 14 és 30 nap közötti időszakban visszaküldött áru után visszatérítjük a vásárlás összegét egy utalvány formájában, amely felhasználható a következő vásárlásra. Azokat a termékeket, amelyeket jellegük miatt (pl. higiéniai okokból) nem lehet visszaküldeni, részletesen szerepelnek az általános szerződési feltételeinkben.

Mikor írnak jóvá nekem hűségpontokat egy vásárlásért?
Az első vásárlást követően először is biztonságosan zároljuk a pontokat 30 napra, majd jóváírjuk az ügyfélkontódon. Ha az áruval együtt megvásárolod a „Meghosszabbított visszaküldés“ extra szolgáltatást, a pontok csak ezen időszak lejártával kerülnek hozzáadásra. Ha valamelyik üzletünkben vásárolsz, a pontokat azonnal jóváírjuk a kontódon.

Hogyan használhatók fel a hűségpontok?
Ha pontokkal rendelkezel, és vásárlásra készülsz, megadhatod, hogy a rendelés értékének mekkora részét szeretnéd pontokkal kifizetni. Ezeket közvetlenül pénzre „váltjuk át“ a kosárban, és a vásárlás teljes összege csökken ezzel az összeggel. A pontokat a teljes vásárlás kifizetésére is felhasználhatod, vagy takarékoskodhatsz is velük. Ez csak rajtad múlik.

Miért nem a pénzt kapom vissza a szerződéstől való 30 napon belüli elállás után, hanem egy utalványt a következő vásárlásra?
Ezek a szabályaink. Ha 14 napon belül elállsz a szerződéstől, visszaküldjük neked a visszaküldött áruért járó pénzt. Ha 15 és 30 nap közötti időszakban küldöd vissza az árut, egy utalványt kapsz tőlünk, amelyet a következő vásárláskor használhatsz fel.

Miért nem írtak jóvá hűségpontokat a vásárlás után?
Nem írhatunk jóvá neked hűségpontokat, ha nem jelentkezel be a fiókodba a megrendelés feladásakor. Regisztrálj, és mindig csak az oldalra való bejelentkezés után vásárolj. Akkor biztosan kapsz hűségpontokat.

Hogyan működik a 3-éves kiterjesztett garancia?
Míg egy átlagos vásárló csak 2 év garanciára jogosult az új árukra, hűségprogramunk tagja akár 3 év garanciát is élvezhet. A kiterjesztett garancia időszak alatt a saját költségünkre kijavítjuk az általad kifogásolt hibát, és ha a hiba mégsem javítható, akkor az áru fennmaradó értékére utalványt kapsz tőlünk. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a fogyóeszközökre, romlandó termékekre, valamint a használt és kicsomagolt árukra. A kiterjesztett garancia igénybevételére csak a végső fogyasztónak minősülő vásárló jogosult. Minden reklamációt a lehető leggyorsabban kezelünk, de kivételes esetekben a nehéz diagnosztika vagy javítás miatt ez 30 napnál hosszabb időt is igénybe vehet.